تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

اعدام یک فرمانده سابق سپاه در اهواز به اتهام " ادعای ارتباط با امام زمان "

دستگاه قضایی ایران یک فرمانده محلی سابق سپاه پاسداران در استان خوزستان را به اتهام ادعای ارتباط با امام دوازدهم شیعیان اعدام کرده است.

خانواده عبدالرضا غرابات از فرماندهان سپاه در سوسنگرد روز شنبه 29-1-2011 در گفتگوی تلفنی با العربیه اعلام کردند وی دو روز پیش به اتهام ارتباط با امام زمان در اهواز اعدام شد اما تاکنون موفق نشدند جسد وی را تحویل بگیرند.

یکی از اعضای این خانواده که نخواست نامش فاش شود تاکید کرد " ما خبر اعدام عبدالرضا را از رسانه ها شنیدیم ."

او افزود :" نظام خود مروج افکار امام زمانی است و احمدی نژاد بارها از تلویزیون بطور مستقیم وغیر مستقیم از ارتباط با امام زمان گفته است ... چرا فقط فرزند ما اعدام می شود." العربیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر