تازه ها

۱۳۹۰ فروردین ۲۱, یکشنبه

حمله گارد ویژه با گاز فلفل و شوک الکتریکی به طلاب | دیگربان

سایت «الف» گزارش کرد یگان ویژه با حمله به گروهی از دانشجویان و طلاب که قصد تجمع مقابل کنسولگری عربستان در مشهد داشتند بیش از ۵۰ تن از آن‌ها را بازداشت کردند.

این سایت گزارش کرده که جمعه شب (۱۹ فروردین) جمعی از دانشجویان و طلاب در اعتراض به دخالت نظامی عربستان در بحرین می‌خواستند مقابل کنسولگری عربستان تجمع کنند که پلیس با گاز فلفل و شوک الکتریکی به آنها حمله‌ور شد.

آن‌طور که این سایت نوشته است در اثر این حمله گروهی از تجمع کنندگان مجروح شده‌اند.

این گزارش در شرایطی منتشر می‌شود که مقام‌های حج و زیارت اعلام کرده بودند کنسولگری عربستان در مشهد در واکنش به تجمع اسفند ماه مقابل این کنسولگری صدور ویزای عمره را متوقف کرده است.

به نظر می‌رسد انتشار این گزارش تلاش برای جلب رضایت مقا‌م‌های کنسولگری عربستان باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر