سایت آزادینیوز از اخراج چهار دیپلمات دیگر ایران از کویت خبر داد.
جمهوری اسلامی در واکنش به اخراج سه دیپلمات خود از کویت٬ روز یکشنبه (۲۱ فروردین) اعلام کرد به سه دیپلمات کویت ۱۰ روز مهلت داده که ایران را ترک کنند.
کویت نیز در واکنش به این اقدام٬ چهار دیپلمات ایران را اخراج کرد تا تعداد دیپلماتهای اخراج شده جمهوری اسلامی از این کشور به هفت نفر برسد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر