علی فضلي از برگزاري مراسمي تحت عنوان تجليل از جانبازان فتنه 88 در دهه فجر امسال در تهران خبر داد و گفت: در اين مراسم حداقل از 200 نفر از جانبازان حوادث سال گذشته تجليل ميشود.سال گذشته حادثه بزرگي اتفاق افتاد و جسم شريف برخي از مردمي كه به صحنه آمدند، آسيب ديد به برخي از آنها با خودرو حمله شد و برخي ديگر با سلاح سرد يا سلاحهاي مختلف مورد حمله قرار گرفتند و حتي موتور، خودرو و محل زندگي و كسب و كار برخي از آنها را آتش زدند و سراغ هر كدام از آنها كه ميرفتيم ميگفتند براي رضاي خدا به ميدان آمديم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر