مديرکل دامپزشکي آذربايجانشرقي از شروع به کار اکيپ مشترک نظارت بر توليد و عرضه شير با نام "پليس شير" در آينده نزديک خبر داد و گفت: اين اکيپ مشترک با حضور کارشناسان دامپزشکي، معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکي و نماينده تعاوني توليدکنندگان فراوردههاي لبني استان با هدف کنترل دقيق توليد، ورود و خروج و تردد شير در استان فعاليت خود را به زودي آغاز خواهد کرد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر