تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

شنیده ها 1/11

.

امیری فر: متکی به دنبال جوسازی علیه دولت بود

اختصاصی؛
Remove starShareShare with noteKeep unread

تقسیم ارث


قابل توجه زرتشتیان کافر(از دید خ.ر)
Remove starShareShare with noteKeep unread

احمدی نژاد: مهاجرت نخبگان در چند سال اخير كند شده است

دانشجو نیوز: محمود احمدي‌نژاد، روز گذشته در هشتاد و چهارمين سفر استاني خود که به استان يزد رفته بود، گفت: "يك استاد دانشگاه در صحبتي كه با من داشت، از مهاجرت نخبگان انتقاد مي‌كرد كه من در پاسخ به او گفتم شما چطور انتظار داريد آن‌ها مهاجرت نكنند در حالي كه قله‌هاي علم را براي آن‌ها در آن سوي آب‌ها تعريف كرده‌ايد. البته روند مهاجرت در چند سال اخير كند شده است."
احمدی نژاد در حالی روند مهاجرت نخبگان در چند سال اخیر را  "کنده شده" عنوان کرده است که پیش از این برخی از مسولین جمهوری اسلامی نسبت به افزایش مهاجرت نخبگان به خارج از کشور هشدار داده بودند.

به گزارش خبرگزاری ها، احمدی نژاد همچنین گفت: "ما بايد تعريف قله‌ها را عوض كنيم و در ادامه‌ي رشد تاريخي ملت‌  قرار دهيم و ريل حركت به سمت قله‌هاي علم را عوض كنيم. در اين صورت روند مهاجرت متوقف مي‌شود. تا وقتي كه فكر كنيم آمريكا و اروپا قله‌اند ،‌هميشه از آن‌ها عقب خواهيم بود و سرنوشت ما مانند آن‌ها به ناكجاآباد خواهد رسيد."

رییس دولت دهم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه "هيچ قله‌اي دور از دسترس نيست" ادامه داد: "من وقتي مي‌بينم دانشجويان و دانش‌آموزان به اين اندازه از خودباوري رسيده‌اند كه فلسفه غرب را به چالش مي‌كشند، خيلي خوشحال مي‌شوم. هيچ علمي در دنيا وجود ندارد كه نيازمند استعدادي بالاتر از متوسط استعداد ايرانيان باشد."

گفتنی است فلسفه غرب و علوم انسانی دو مقوله ای می باشند که بعد از انتخابات جنجالی ریاست جمهوری در سال ۸۸، توسط اکثر مقامات ارشد ایران به چالش کشیده شده است. بطوریکه وزارت علوم بارها اعلام کرده است که قصد ایجاد تغییرات گسترده در علوم انسانی دارد.

شهریور سال گذشته رهبر جمهوری اسلامی نیز از تعداد بالای محصلین در این رشته ابراز نگرانی کرده بود.



Remove starShareShare with noteKeep unread

احتمال سنگسار دو جوان همجنسگرا فردا در ایران

رادیو فرانسه: سازمان های دفاع از حقوق بشر و یک نشریۀ سوئیسی مدافع حقوق همجنسگرایان با عنوان "٣٦٠" به نقل از یک نشریۀ محلی کرد خبر داده اند که جمهوری اسلامی ایران قصد دارد دو جوان همجنسگرای کرد را فردا جمعه سنگسار کند. سازمان های دفاع از حقوق بشر و یک نشریۀ سوئیسی مدافع حقوق همجنسگرایان با عنوان "٣٦٠" به نقل از یک نشریۀ محلی کرد خبر داده اند که جمهوری اسلامی ایران قصد دارد دو جوان همجنسگرای کرد را فردا جمعه سنگسار کند. این دو جوان متهم اند که از صحنه های رابطۀ جنسی خود فیلم گرفته اند و با مونتاژ تصاویر آیت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد رهبران جمهوری اسلامی را مورد تمسخر قرار داده اند. نشریۀ سوئیسی تصریح کرده است که این دو جوان بیست و بیست و یک ساله هستند و ساکن پیرانشهر و از آنان با اسامی ایوب و مصلح یاد شده است. منابع محلی گفته اند که مقامات این دو جوان را متهم به تجاوز نیز کرده اند که معمولاً بهانه ایست در جمهوری اسلامی برای اعدام همجنسگرایان. سازمان های حقوق بشر در ماه های اخیر هشدار داده اند که دهها همجنسگرای ایران در خطر اعدام قرار دارند. رییس جمهوری اسلامی ایران امروز بار دیگر اعلام کرد که در ایران همجنسگرا وجود ندارد. البته، محمود احمدی نژاد در سخنانش از لفظ "همجنس باز" استفاده کرده بود.
Remove starShareShare with noteKeep unread

بزرگترین راز شرکت خودروسازی "ایران خودرو"

گزارش دریافتی: بزرگترین راز شرکت خودروسازی ایران خودرو – پنهان کردن نیاز به فراخوانی خودروهای ساخت این شرکت است به دنبال ادعا های بی سابقه خسارت ناشی از افزایش تصادفات رانندگی در ایران، شرکتهای بیمه ادعای خسارت میکنند. طبق یک گزارش داخلی شرکت خودروسازی ایران خودرو که سالانه صدها هزار خودرو تولید و یا مونتاژ میکند، بیش از یکسال است که از مشتریان خود موضوع نواقص شدیدی که در خطوط تولید خودروهایش پدیدار شده را، پنهان کرده و آنها را برای رفع این نواقص فرا نمیخواند. برحسب آمار شرکتهای بیمه در ایران، که با آمار رسمی نیز وفق میدهد، سخن از بیش از بیست هزار کشته و دویست هزار زخمی در سال ۱۳۸۸ در میان است. در سال ۱۳۸۹ این داده ها ده ها در صد افزایش یافته است. طبق داده های این گزارش، حدود ۳۰ درصد از کشته شده گان و مجروحین، بخاطر نواقص خودروهای این شرکت آسیب دیده اند. داده دیگری از این گزارش حاکی است که مدیریت ایران خودرو بدلایل اقتصادی نیاز به فراخواندن خودروهای ساخت خود برای رفع معایب آنها را، پنهان میکند و مایل است از زیر هزینه های هنگفت مورد نیاز برای بهینه سازی و ارتقاء خودروهایی که مونتاژ کرده است، شانه خالی کند. بگفته مدیران این شرکت، فراخوانی خودروها به ابعاد وسیع، ممکن است به آتیه این شرکت ضرر قابل توجهی بزند. طی دو سال اخیر، شرکتهای بیمه در ایران، با موج بی سابقه ای از ادعای خسارت از طرف رانندگان خصوصی و شرکتهای مسافربری مواجه شده اند. محققین تصادفات رانندگی، که نقل قول آنها در این گزارش آمده است، معتقند که علت اصلی این تصادفات، که گریبانگیر تعداد بیشماری از افراد در سطح کشور میباشند، نصب مجموعه های با کیفیت پایین، مانند قطعات موتور، مجموعه های ترمز (منجمله عدم استفاده از سیستم ABS)، مجموعه های گیربکس و مجموعه های ایمنی معیوب و عدم رعایت دستورالعمل نصب آنها، میباشد. این محققین به مدیران شرکت ایران خودرو توصیه کرده اند که بلافاصله صدها هزار خودرو را فراخوانی نمایند تا تعداد قربانیان تصادفات رانندگی تا میزان چشمگیری کاهش یابد. مدیریت ایران خودرو در پاسخ خود به عوامل دولتی، که این موضوع را بررسی میکنند، و به شرکتهای بیمه، که متعاقب افزایش بی سابقه ادعا های خسارت ناشی از افزایش تصادفات رانندگی در ایران، ادعای خسارت میکنند، میگویند که مقصرین اصلی این تصادفات، خود رانندگان هستند. تصادفات رانندگی در ایران ضرر قابل توجهی به اقتصاد کشور میرسانند. شرکتهای بیمه، هم به افزایش چشمگیر تعداد ادعاهای خسارت ناشی از تصادفات اسفبار در جاده ها، از طرف رانندگان، و هم به حجم این ادعاهای خسارت اشاره میکنند. مدیران شرکتهای بیمه در مصاحبه های خود با آژانس خبری ایلنا ، اظهار داشته اند که طبق برآورد آنها هر حادثه رانندگی که منجر به تلفات میشود، تقریباً یک میلیارد ریال به اقتصاد ایران ضرر میرساند. بگفته فرمانده پلیس راه، میزان تصادفات رانندگی در کشور هفت برابر بیش از کشورهای پیشرفته میباشد و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در جاده های ایران، نسبت به جمعیت این کشور، بیش از هر کشور دیگر در جهان میباشد. مشاور سابق وزارت راه و ترابری ایران، دکتر رضا غیاسی اظهار داشت که تعداد مقتولین و مجروحین ناشی از تصادفات رانندگی در ایران نشانگر یک فاجعه ملی میباشد. وی معتقد است که اقدامات دولت برای کاهش ابعاد این فاجعه کافی نبوده و نامحسوس میباشد. شایان ذکر است که در شرکت ایران خودرو ، که دچار کسری بودجه قابل توجهی شده است، همواره اختلافات شدیدی بین مدیریت شرکت و کارکنان آن وجود دارد. در گزارش فوق، صریحاً به این نکته اشاره شده است که اعتصاب های پی در پی (منجمله اعتصاب غذا)، چند ماه تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان، اخراج بی دلیل آنها و محدود نمودنشان – باعث صدمه مستمر به صحیح و سالم بودن محصول و کیفیت و حجم تولید میشود. متخصصین بیمه در تهران میگویند که برخلاف مدیریتهای شرکتهای تویوتا ، فورد و شرکتهای خودروسازی دیگر، که فورا تعداد کلانی از خودروهای ساخت خود را فراخوانده اند، مدیران ایران خودرو ، که از حمایت رژیم برخوردارند، نسبت به رانندگان کشور بی تفاوتی و بی اعتنایی نشان میدهند که منجر به تلفات سنگینی میشود.
Remove starShareShare with noteKeep unread

تدابير امنيتی در لبنان/هشدار سفارتخانه‌ های خارجی

به گزارش منابع خبری از بیروت، تدابیر امنیتی در اطراف کاخ نخست وزیری لبنان تشدید شده است. نیروهای امنیتی لبنان کمربند امنیتی در اطراف کاخ نخست وزیری ایجاد کردند و راههای منتهی به آن را با موانع سیمانی و سیم خاردار بستند. نیروهای امنیتی لبنان همچنین در مرکز بیروت ایست های بازرسی ایجاد کردند و خودروهای کارکنان نخست وزیری را از این کاخ خارج کردند. سفارتخانه ‌های خارجی به اتباع خود هشدار دادند العربیه در گزارشی از بیروت اعلام کرد، پس از توقف تلاشهای وزرای امور خارجه قطر و ترکیه، سرنوشت بحران داخلی در لبنان مشخص نیست. بسیاری از ناظران شرایط کنونی در لبنان را پیچیده و دشوار توصیف می کنند در این شرایط، بعضی سفارتخانه های خارجی به اتباع خود در لبنان هشدار دادند. به ویژه سفارت آمریکا در بیروت به اتباع این کشور توصیه کرده در رفت و آمد خود در لبنان هوشیار باشند. حزب الله لبنان که از سوی جمهوری اسلامی حمایت می شود، تهدید کرده که اگر اعضای این گروه در کیفرخواست دادگاه ویژه لبنان به دست داشتن در ترور رفیق حریری، نخست وزیر سابق لبنان متهم شوند، اوضاع این کشور را بهم خواهد ریخت.
Remove starShareShare with noteKeep unread

دلیل احضار نشدن رحیمی به دادگاه

نماینده تهران در مجلس گفت: پافشاری رییس جمهور باعث شد عدالت اجرا نشود و عدم احضار رحیمی نیز به همین دلیل است.

الیاس نادران كه دو هفته پیش در برنامه ای تلویزیونی بدون ذكر نام معاون اول رئیس جمهور و تنها با ذكر مسئولیتش در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، موجی از انتقادات چهره های دولتی را به جان خرید این هفته نیز گفت ناگفته های خیلی زیاد دارم و در گفت وگو با هفته نامه یالثارات اظهار داشت: در حالی كه افكار عمومی از رییس جمهور به عنوان كسی كه مدعی عدالت خواهی است انتظار دارند تا اجازه دهد قوه قضاییه بدون ملاحظه اقداماتش را آغاز كند.

وی افزود: شاید رییس جمهور از مستندات پرونده معاون اول خود مطلع نباشند اما مستنداتی كه از ایشان هست و بنده اطلاع كافی دارم، آنقدر هست كه آقای رحیمی را ملزم كند كه برود و از خودش دفاع كند. استدعای من این است كه این مسئله را به مسایل دیگر كشور پیوند نزنند و سیاسی هم نكنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینكه اصل مسئله برایم روشن شدن موضوع است و تفاوتی نمی كند كه به عنوان شاكی، شاهد یا متهم احضار شوم، اذعان داشت: جهت تنویر افكار عمومی و اینكه احیانا آقای رییس جمهور به دلیل مشغله كاری متوجه نشدند، اعلام می كنم پیرو شكایت آقای رحیمی از من مبنی بر نشر اكاذیب، افترا و توهین، بنده دو نوبت در شعبه بازپرسی دادگاه كاركنان دولت حاضر شده ام. همچنین در شعبه 76 دادگاه كیفری استان تهران حضور پیدا كرده ام و استنباطم از مذاكرات جلسه این است كه رای برائت به نفع من صادر می شود.
Remove starShareShare with noteKeep unread

پورمحمدی:پرونده‌های فساد اقتصادی از 80 تا 500 میلیارد تومان است

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: رقم پرونده‌های فساد اقتصادی از 80 تا 500 میلیارد تومان است.
حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور که به استان مازندران سفر کرده است در مورد آخرین وضعیت پیگیری سازمان بازرسی در مورد پرونده‌های فساد اقتصادی بزرگ اظهار داشت: رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی به طور جدی تعقیب می‌شود.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه حتماَ نباید اینگونه تصور شود که پرونده‌های فساد اقتصادی مربوط به افراد مشهور باشد، گفت: ذهن افکار عمومی اینگونه درگیر شده است اما عموماَ اینگونه نیست.
وی با اشاره به اینکه باید جلوی بروز فساد را بگیریم، تصریح کرد: شورای نظارت اجرایی، جلوی بسیاری از فسادها را می‌گیرد که امیدواریم به نتیجه قابل فهم در این بخش برسد.
پورمحمدی با اعلام اینکه قوه قضائیه «تمام قد» در اختیار قانون هدفمند کردن یارانه‌هاست، ادامه داد: از حامیان پروپا قرص قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هستم چون برای این قانون وقت گذاشته شد و همه باید تلاش کنند تا این قانون کامل اجرا شود.
سخت‌ترین بازرسی را در سازمان شروع کردم
به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری با اشاره به اینکه سخت‌ترین بازرسی را درون سازمان شروع کرده است گفت: پیام و سخنان مجموعه بازرسی باید حساب شده و کارشناسی شده باشد و ما حرف سازمان را پس نمی‌گیریم.
وی افزود: به رسانه‌ها گفتم هر کسی از ما انتقاد دارد علنی بنویسد و نیازی به نامه‌نگاری شخصی برای من نیست.
پورمحمدی اظهار داشت: بازرسی و نظارت در سازمانی موفق است که درون سازمان انجام شود و حتما این نظارت زودتر به موفقیت می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه کارها و برنامه‌ها باید اولویت داشته باشند تصریح کرد: برنامه بدون اولویت برنامه نیست بلکه فقط یک انشاء است.
Remove starShareShare with noteKeep unread

بدهی ۴۷ هزار میلیارد تومانی دولت به بانک‌ها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از بدهی ۴۷ هزار میلیارد تومانی دولت به بانک‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پیگیری سازمان بازرسی در مورد پرونده‌های فساد اقتصادی بزرگ اظهار داشت: رسیدگی به پرونده مفاسد اقتصادی به طور جدی تعقیب می‌شود.
وی در پاسخ به سئوالی در مورد برنامه‌ سازمان بازرسی برای پیگیری دریافت بدهی‌های دولت به بانک‌ها خاطرنشان کرد: برای این کار کمک می‌کنیم اما خود بانک‌ها باید در این بخش اقدام کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه عده‌ای میزان بدهی‌های دولت به بانکها را ۴۷ هزار میلیارد تومان اعلام می‌کنند، ادامه داد: معوقات مالیاتی و عوارض گمرکی نیز در این بخش جزو بدهی‌هایی است که وجود دارد.
Remove starShareShare with noteKeep unread

ایران: آماده مذاکره برای تبادل سوخت هسته‌ای هستیم

نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آمادگی ایران برای آغاز گفت‌وگو در باره تبادل سوخت هسته‌ای خبر داده است.
Remove starShareShare with noteKeep unread

مخالفان بیرون بیایند، مردم آن‌ها را می‌کشند


مهدی طائب عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادعا کرد چنانچه رهبران مخالف دولت از خانه بیرون بیایند، «مردم» آن‌ها را خواهند کشت.
به گزارش امروز پنجشنبه (۳۰ دی ماه) خبرگزاری دولتی ایرنا، آقای طائب شامگاه چهارشنبه در جمع گروهی از بسیجیان قم این مطلب را بیان کرده است.
وی افزوده است از آنجا که مردم «بصیرت» دارند و آیت‌الله علی خامنه‌ای نیز رهبران مخالف دولت را «فتنه‌گر» خوانده، در صورت بیرون آمدن این رهبران از خانه «مردم آن‌ها را می‌کشند.»
طائب افزوده که «مردم با بصیرت ایران اسلامی دیگر دچار فتنه نخواهند شد و فتنه‌گران راه به جایی نمی‌برند.»
وی همچنین خواستار صدور «بصیرت» مردم ایران به سایر کشور‌های جهان شده است.
«فتنه»، «فتنه‌گر» و «بصیرت» عناوینی هستند که برای نخستین‌بار علی خامنه‌ای در مورد معترضان به نتیجه انتخابات و وقایع پس از آن به کار برد.
آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی نیز در سلسله سخنرانی‌هایی با موضوع «فتنه» که اخیرا متن کامل آن منتشر شده است، عنوان جدید «فتنه‌جو» را به ادبیات محافظه‌کاران وارد کرده است.
«فتنه‌جو» از نظر آقای مصباح‌یزدی به فردی گفته می‌شود که مستعد همراهی با مخالفان دولت است.
محافظه‌کاران در ۱۸ ماه گذشته محدودیت‌های فراوانی برای میرحسین موسوی و مهدی کروبی رهبران مخالف دولت اعمال کرده‌ا‌ند.
آن‌ها هجوم لباس شخصی‌ها به این رهبران در مراسم‌های عمومی و تلاش برای تحدید آنها در عرصه سیاست را خواسته مردم می‌دانند.
Remove starShareShare with noteKeep unread

توزیع اکس و شیشه در هیات‌ها‌ی مذهبی

وب‌سایت مشرق‌نیوز در گزارشی نوشت در برخی هیات‌های مذهبی برای تحریک افراد از «اکستازی» و سایر قرص‌های روان‌گردان استفاده می‌شود.
مشرق‌نیوز نوشته که در چند ماه گذشته گروه‌های «عزادارنما و مشکوکی» سر بر آورده‌اند که از قرص‌های روان‌گردان برای «تحریک بیشتر افراد حاضر در هیات» استفاده کرده و آن‌ها را تشویق می‌کنند «بر روی خار و اجسام تیز سینه‌زنی کنند.»
به گزارش این سایت محافظه‌کار در این هیات‌ها «زمانی که افراد در حال و هوای سینه‌زنی هستند شخصی در بین جمعیت حاضر می‌شود و همزمان با نوحه و سینه‌زنی به برخی از افراد شناخته شده هیات و جوانان تازه وارد قرص‌هایی را تعارف می‌کند تا با مصرف آن به خلسه و از خود بی‌خودشدگی فرو بروند.»
مشرق‌نیوز نوشته که مصرف‌کنندگان قرص‌های «اکس» و «شیشه» در این هیات‌ها «همزمان با اوج گرفتن نوحه‌ها، اقدام به کوبیدن سر و بدن خود به تیرک‌ها و دیوار‌ها می‌کنند و با این کار دیگران را هم تحریک کرده و موجی از خشونت به راه می‌افتد.»
فرهاد طهماسبی، فردی که مشرق‌نیوز وی را یکی از شرکت‌کنندگان در این هیات‌ها معرفی کرده، در گفتگو با این وب‌سایت گفته است: «در این هیات نما‌ها، تیمی متشکل از مداح، افرادی که قرص‌های روان‌گردان را توزیع می‌کنند و افرادی که به عنوان محرک دیگران به حساب می‌آیند با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند.»
طهماسبی افزوده که «در ماه‌های گذشته رشد و گسترش این نوع از هیات‌ها در شهرهای کوچک و شهرستان‌ها بیشتر از شهرهای بزرگ و پایتخت بوده و به صورت خزنده در حال رشد و فراگیر شدن است.»
این سایت محافظه‌کار از چنین رفتاری در این هیات‌ها که نامی از آن‌ها نبرده است با عنوان «مازوخیسم» یا «خودآزاری» یاد کرده که «دین مبین اسلام، مازوخیسم را گناه کبیره می‌داند.»
این برای نخستین‌بار است که یک سایت محافظه‌کار از مصرف قرص‌های روان‌گردان در هیات‌های مذهبی در ایران خبر می‌دهد.
عملکرد بسیاری از هیات‌های مذهبی در ایران سال‌هاست که با انتقاد‌هایی از سوی گروهی از روحانیون و افراد مذهبی مواجه است.
در بسیاری از این هیات‌ها به طور رسمی خشونت و خودزنی ترویج می‌شود. تصاویر برخی از مراسم‌ این هیات‌های مذهبی نیز به صورت عمومی منتشر شده است.
Remove starShareShare with noteKeep unread

امام زمان در جز‌ء‌جزء کار‌ها به ما کمک می‌کند

مرتضی آقاتهرانی نماینده مجلس و استاد اخلاق سابق دولت گفت که احمدی‌نژاد معتقد است امام دوازدهم شیعیان در «جزء‌جزء کار‌ها» به وی کمک می‌کند.
به گزارش سایت «باشگاه افسران جنگ نرم» آقاتهرانی این مطلب را شامگاه چهارشنبه (۲۹ دی ماه) در جمع گروهی از عزاداران شهر قم بیان کرده است.
این استاد اخلاق گفته که «رئیس جمهور به بنده گفتن اگر از قبل به این اعتقاد بودم که امام عصر در مسائل کلی همراه و کمک ما هستن، اما امروز اعتقادم بر این است که امام عصر حتی در جزء جزء کار‌ها به کمک ما آمده‌اند.»
از محمود احمدی‌نژاد نقل قول‌های مستقیم و غیرمستقیم فراوانی در خصوص رابطه‌اش با امام دوازدهم شیعیان منتشر شده است.
تاره‌ترین اظهارت احمدی‌نژاد دراین رابطه به موضوع اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها برمی‌گردد که گفته بود امام زمان در اجرای این قانون دولت را کمک می‌کند.
گروهی از محافظه‌کاران معتقدند «جریان» اسفندیار رحیم‌مشایی و نزدیکان به محمود احمدی‌نژاد جریانی انحرافی در اصولگرایان هستند که تلاش می‌کنند تا آیت‌الله علی خامنه‌ای را هم کنار بگذارند.
حسین الله‌کرم عضو ارشد انصار حزب‌الله هفته جاری از «جریان» رحیم‌مشایی با عنوان «انجمن حجتیه جدید» نام برده بود که اظهارات وی با واکنش تند هواداران احمدی‌نژاد مواجه شد.
Remove starShareShare with noteKeep unread

رسالت: ماگرفتار جمعیتی هستیم كه عرق، ورق و زرورق را حق خود می‏دانند!

رسالت در بخشی از سرمقاله خود با عنوان«بازخوانی گرفتاری‌های ما » نوشت:

*ما گرفتار جمعیتی هستیم كه اعتقادی به مردم ندارد، اما فریاد مردم خواهی آنها به آسمان بلند است. ما گرفتار جمعیتی هستیم كه اعتقادی به "حقوق بشر" و "آزادی" و "دموكراسی" ندارد اما در این سه خانه نشسته و كسی را حاضر نیست راه دهد.

*ما گرفتار كسانی هستیم كه مرزی بین دیوار بیت‌المال و زیپ جیپ خود نمی‌شناسند وقتی از آنها گله می‌كنیم و می‌گوییم حرام خوری روی شما و نسل آینده شما اثر سوء می‌گذارد یك دفعه فریاد بر می‌آورند؛ آقا شما با اشتغال و تولید مخالفید نگذارید سرمایه‌ها به خارج فرار كنند!

*ما گرفتار كسانی هستیم كه در روزنامه‌های خود دروغ می‌نویسند، تهمت می‌زنند و به مقدسات اسلام اهانت می‌كنند و تولید پیام در "بی‌ بی ‌سی" و "وی او ای" را در رسانه خود توزیع می‌كنند. وقتی به آنها می‌گوییم این كار نامردی است و نوعی وطن فروشی، به ما می‌گویند آقا شما با جریان آزاد اطلاعات مخالفید می‌خواهید خفقان ایجاد كنید!

*ما گرفتار قبیله‌ای هستیم كه در ترویج و تبلیغ برهنگی و فرهنگ غرب و رذایل اخلاقی فمینیستی و همجنس‌گرایی جلوتر از رهبران جور در اروپا و آمریكا حركت می‌كنند.

*شیطان پرستی را یك مكتب می‌دانند. "عرق"، "ورق" و "زرورق" را حق خود و یك شعار انسانی و طبیعی تلقی می‌كنند. وقتی می‌گوییم این راه در دنیا به تباهی و تبهكاری و در آخرت به آتش سوزان جهنم ختم می‌شود، شروع می‌كنند به مسخرگی و استهزاء! ما گرفتار جمعیتی هستیم كه "قدرت" را چون بت می‌پرستند و هیچ مكانیسم حقوقی، اخلاقی و سیاسی را برای رسیدن به آن بر نمی‌تابند.

*وقتی مردم با آرای قاطع خود دست رد بر سینه آنان می‌زنند اردوكشی خیابانی راه می‌اندازند و برگزیدگان ملت را "رمال" و "دیكتاتور" می‌نامند و برای بازگشت به قدرت دست به دامن آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی می‌شوند.

*اصولگرایان با شناخت جدی آسیب شناسی انقلاب اسلامی باید فكری طبیبانه نسبت به گرفتاری‌هایی كه ذكرش رفت، بكنند. قدرت انقلاب و ملت ایران و اقتدار رهبری پس از فتنه سال 88 بیش از پیش بر جهانیان عیان شده است.
Remove starShareShare with noteKeep unread

ورود زنان به پردیس‌های سینمایی ممنوع شد؛ تماشای فوتبال فقط برای آقایان

پردیس‌های سینمایی از پذیرش خانم‌های تماشاگر مسابقات فوتبال منع شدند.
به گزارش خبرآنلاین پخش مسابقات فوتبال که با نمایش مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ در پردیس‌های سینمایی تهران از جمله ملت و آزادی آغاز شده بود این روزها با نمایش مسابقات جام ملت‌های آسیا ادامه پیدا کرده است.
طرح نمایش مسابقات فوتبال در سالن سینما که به استبقال گسترده مخاطبان سینما و فوتبال روبه‌رو شده بود، به دستور اداره اماکن با تغییراتی روبه‌رو شده است.
اداره اماکن در تازه‌ترین دستور برای پخش مسابقات فوتبال جام ملت​های آسیا ورورد زنان را به سالن سینما ممنوع کرده تا به این ترتیب ممنوعیت تماشای فوتبال که برای زنان در ورزشگاه‌ها اعمال می​شد، به سالن​های سینما هم راه یابد.
این تصمیم بعد از بازی فوتبال ایران و امارات اتخاذ شد. علاقمندان به تماشای فوتبال این بازی را عصر روز چهار شنبه در سه پردیس سینمایی ملت، زندگی و آزادی دیدند.
به این ترتیب در بازی آینده تیم ملی ایران که روز شنبه دوم بهمن مقابل کره جنوبی خواهد بود، پردیس‌های سینمایی امکان پذیرش تماشاگران زن را نخواهند داشت.
Remove starShareShare with noteKeep unread

برنج پلاستیکی چینی نیز به بازار آمد!

یک هفته نامه هنگ کنگی گزارش داد: چین که مردمش به خوردن همه چیز و همچنین تولید همه چیز شهرت دارند هم اکنون برنج پلاستیکی تولید و روانه بازار کرده است.
به گزارش واحد مرکزی خبر، هفته نامه کره ای زبان هنگ کنگ به نقل از رسانه های سنگاپور اعلام کرد: “برنج تقلبی که از پلاستیک تولید شده به شکلی گسترده در بازار چین به فروش رسیده است.”
بر اساس این گزارش، برخی از توزیع کنندگان در حال فروش برنج تقلبی در استان تای یوان و شانسی هستند.
این برنج از سیب زمینی، سیب زمینی شیرین و پلاستیک تهیه شده است.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه کوریا تایمز، یک کارشناس مواد غذایی اعلام کرد: ” برای تولید این برنج پلاستیکی، سیب زمینی و سیب زمینی شیرین به شکل برنج درآورده شده و سپس سمغ مواد مصنوعی صنعتی به آن اضافه شده است.”
وی افزود: از آنجا که این برنج با برنج طبیعی متفاوت است زمانی که پخته می شود دانه های آن به سفتی سنگ است. علاوه بر این سمغ مواد مصنوعی که در آن استفاده شده است برای بدن انسان بسیار مضر است.”
یکی از مقامات اتحادیه رستوران های چین هشدار داد خوردن سه کاسه برنج پلاستیکی معادل با خوردن یک بسته وینیل (ماده شیمیایی) است.”
وی افزود: از آنجا که مصرف این برنج بسیار خطرناک است تحقیقات جدی باید در خصوص کارخانه تولید این نوع برنج صورت گیرد.
بازرگانان می گویند : از آنجا که فروش برنج تقلبی سود هنگفتی دارد این نوع برنج به صورت عمده به فروش می رسد.
این اولین بار نیست که برنج تقلبی در چین فروخته می شود. یکی از شبکه های تلویزیونی چین در گزارشی به فعالیت یک شرکت در استان شانسی پرداخته بود که با افزودن چاشنی (نوعی عطر) به برنج معمولی مدل تقلبی “برنج باکیفیت ووچانگ” را تولید کرده بود.
Remove starShareShare with noteKeep unread

علم الهدی: آيت الله مهدوی کنی را برای رياست مجلس خبرگان کانديد کنيم

روزنامه مردمسالاری از اقدامات احمدعلم الهدی، امام جمعه مشهد و یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، خبر داده است که سعی دارد نام آیت الله مهدوی کنی را به عنوان کاندیدای ریاست مجلس خبرگان رهبری مطرح کند.
بر اساس این خبر، امام جمعه مشهد گفته است که وی موضوع کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی را در رایزنی با جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری مطرح کرده است.
در حال حاضر اکبر هاشمی رفسنجانی، ریاست مجلس خبرگان رهبری را بر عهده دارد.
از جمله وظایف مجلس خبرگان رهبری، تعیین و یا برکنار کردن رهبر جمهوری اسلامی است.
Remove star
Share

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر