مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به گزارشهای دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا، کیفیت هوای تهران در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد.
بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاههای سنجش آلودگی هوا در شهر تهران، شاخص کیفیت هوا۲۷۰ و آلاینده اصلی ذرات معلق(PM۲.۵) است.
به گزارش مهر،در این شرایط کیفیت هوا بسیار ناسالم تلقی شده و افرادی که دارای بیماریهای قلبی و تنفسی هستند، افراد سالخورده و کودکان باید از فعالیت سنگین و طولانی خودداری کنند.
همچنین به عموم مردم توصیه می شود فعالیت سنگین و طولانی مدت خود را در هوای آزاد حتی الامکان کاهش دهند.
به گزارش مهر،در این شرایط کیفیت هوا بسیار ناسالم تلقی شده و افرادی که دارای بیماریهای قلبی و تنفسی هستند، افراد سالخورده و کودکان باید از فعالیت سنگین و طولانی خودداری کنند.
همچنین به عموم مردم توصیه می شود فعالیت سنگین و طولانی مدت خود را در هوای آزاد حتی الامکان کاهش دهند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر