کیهان نوشت: كروبي براي تسهيل در برخي فعاليت هاي تجاري و اقتصادي خواستار تغيير محل سكونت شده است.
گزارشها حاكي است همسر كروبي كه برخلاف رهنورد آزادي رفت و آمد را دارد، در پي يافتن منزل مسكوني ديگري است.
در همين حال سايت «نداي انقلاب» گزارش داد «شنيده هاي موثق حكايت از آن دارد كه پس از خانه نشيني سران فتنه به همراه همسرانشان، هم اكنون كروبي و همسرش سرزنده تر از موسوي و همسرش مي باشند».
بنابر اين گزارش موسوي و همسرش اغلب مشغول نقاشي هستند و تعداد بوم زيادي در هفته هاي اخير سفارش دادند تا براي آنها تهيه شود.
اين گزارش از رفتارهاي پرخاشگرانه رهنورد در روزهاي اول حكايت مي كند كه اكنون فروكش كرده است.
«نداي انقلاب» مي افزايد: «همسر كروبي در اوايل در واحدي ديگر از آپارتمانهاي كروبي در خيابان ديباجي زندگي مي كرد و در اصل جدا از شيخ مهدي بود كه اين امر موجبات اعتراض كروبي را فراهم آورد. همسر كروبي البته همانند زهرا رهنورد خانه نشيني را انتخاب نكرده بلكه براي بسياري از كارهاي شخصي از خانه خارج شده و به امور خود رسيدگي مي كند. مهدي كروبي نيز كه برعكس موسوي از روحيه بهتري برخوردار است، علاوه بر رفتن به استخر در هر هفته از خورد و خوراك بهتري نيز استفاده مي كند شنيده شده كه كروبي علاوه بر حفظ رژيمي كه پزشك مخصوص براي او صادر كرده از بهترين رستورانهاي تهران در منطقه خيابان دولت سفارش انواع كباب و... را مي دهد! او روزانه خرده فرمايشهايي را براي مامورين حاضر در محل در مورد خريد مايحتاج خود دارد.»
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر