via Tabnak.IR | تابناك by info@tabnak.ir on 5/25/11
اسفنديار رحيم مشائي رئيس وقت سازمان ميراث فرهنگي در سال 86 با ارسال نامهاي به ذيحساب و مديركل امور مالي و درآمد اين سازمان فهرستي را ارائه مي كند و به استناد تصويب نامه شماره 132112 - ت 37332 هـ مورخ 86.3.19 دستور مي دهد مبلغ 12 ميليارد و 587 ميليون ريال از محل مانده مصرف نشده و سنواتي سازمان به برخي شركتها و افراد كه نام آنها در فهرست ياد شده آمده است، پرداخت كند.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/25/11
لیدراعظم جریان انحرافی در جمع یاران حلقه اول خود آخرین دستور العمل این جریان در برابر افشاگری های اخیر رسانه ها را تشریح کرده است.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/25/11
تحليل بنده از بحث رمالي و جنگيري اين است كه دامن زدن به موضوع جن و مسائلي كه اخيراً در سطح گستردهاي مطرح شده است كار خود جريان انحرافي است و براي اين امر هم شواهدي وجود دارد.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/25/11
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش سخنرانی و میتینگ های سیاسی افراد و جریانات مختلف سیاسی در کشور می باشیم.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/25/11
شنیده هاحاکی از آن است که پس از رو شدن اهداف پشت پرده جریان انحرافی لیدر اعظم این جریان در دستوری تشکیلاتی به عوامل این جریان بنابر رده تشکیلاتی از آنها خواسته از ایران بروند.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/25/11
روزنامه فرانسوی ' فرانس سوار' در گزارشی پیرامون لیبی نوشت: براساس اخباری که به دستمان رسیده است، معمر قذافی برای کناره گیری مشروط خود از قدرت آماده است و تمایل زیادی دارد در بیابانهای نزدیک 'سیرت' زندگی کند.
via سایت خبری - تحلیلی مشرق on 5/25/11
رییس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با ارسال نامه ای به علی کفاشیان،در گذشت ناصر حجازی را تسلیت گفت.
via سایت خبری - تحلیلی مشرق on 5/25/11
رییس جمهوری با اشاره به تلاش کشورهای جهان در زمینه فراهم آوردن امکانات و زیرساختهای مورد نیاز توسعه گردشگری اظهار داشت: عدهای میگویند سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مجوز ساخت هتل میدهد و این را جرم تلقی میکند که اگر این اقدام جرم است ما به آن افتخار میکنیم.
via پايگاه خبری تحليلی فرارو - آخرين عناوين سياسی on 5/25/11
| رئیس کمیسیون انرژی با استناد به بند ۱۲ اصل ۳ قانون اساسی درباره انحراف دولت از اجرای قانون هدفمندی یارانهها اخطار داد و گفت: «برخی شرکتهای خودروسازی از جمله سایپا مردم را تشویق به خرید خودرو و پرداخت اقساط آن از طریق یارانههای نقدی میکنند که این خلاف هدف قانونگذار از قانون هدفمندی یارانهها است.» |
via آينده نيوز on 5/25/11
نماینده های شهر آبادان امروز در قالب تذكر و نطق شفاهی تایید كردند كه مسئولان وزارت نفت و پالایشگاه آبادان از داشتن نقص فنی و آماده نبودن پروژه برای بهره برداری اطلاع داشتند و به همین دلیل باید به طور ویژه به این موضوع رسیدگی شود كه چرا اصرار برای افتتاح در روز 3 خرداد سبب كشته شدن تعدادی از كارگران آبادان شد.
سیدعلی موسوی جرف و عبدالله كعبی دو نماینده ای بودند كه از پشت میكروفن مجلس از برخی اتفاقات دیروز ابادان پرده برداشتند. موسوی جرف به صراحت گفت كه افتتاح پالایشگاه آبادان " نابهنگام " بوده است و حتی این پروژه در آزمایش اولیه نیز با مشكل مواجه شده بود و شواهد و قرائن حكایت از احتمال بروز نقص فنی مجدد داشت.
بر این اساس به گفته نماینده آبادان ، مسئولان با وجود این كه می دانستند احتمال رخ دادن این اتفاق وجود داشت ، كلید بهره برداری را زدند .
پیش از این برخی از نماینده های مجلس هم از فشار دفتر رئیس جمهور برای برگزاری چنین مراسمی در روز سوم خرداد خبر داده بودند اما موسوی با بیان جزئیات بیشتری در مورد ابهامات این اتفاق گفت : اصرار برای افتتاح پروزه در روز 3 خرداد سبب رخ دادن این حادثه شد به همین دلیل باید برخورد جدی با مدیران پالایشگاه و وزارت نفت شود چرا كه این اقایان در مورد این حادثه اهمال كاری كردند و باید با ان ها برخورد شود.
وی پرسید :چرا مدیران وزارت نفت با علم آماده نبودن پالایشگاه آبادان، اصرار برای افتتاح این پروژه در سوم خرداد داشتند و با این اقدام زحمات و خلاقیت نیروهای متخصص و متعهد ایرانی را زیرسوال بردند.
همزمان نادر قاضی پور هم به عنوان نایب رئیس فراكسیون كارگری گفت كه می خواهیم این موضوع را پیگیری كنیم اما وزیر نفتی وجود ندار ؛ در چنین شرایطی باید جواب خون كارگران را از چه كسی بپرسیم ؟
لاریجانی هم تلویحا احمدی نزاد را مسئول پاسخگویی دانست و گفت مسئول كنونی وزارت نفت (رئیس جمهور) باید پاسخگو باشد و از كاتوزیان رئیس كمیسیون انرژی مجلس خواست سریع تر به این موضوع رسیدگی كند و گزارشی را ارائه دهد.
عبدالله كعبی هم صحبت های موسوی جرف را تایید كرد و او هم روایتی مشابه از اتفاق آبادان داشت : تنها برای این كه افتتاحی در سوم خرداد داشته باشیم، برای هم وطنانمان چنین سانحه ای ایجاد شد و سرعت، قربانی كیفیت شد و سبب كشته شدن هم وطنانمان شد و حالا كه وزیر نفت نداریم ، كمیسیون انرژی نمی داند باید از چه كسی سئوال كند .
موضوع احتمال انفجار آبادان و اطلاع داشتن مدیران ارشد كشور از بروز چنین فاجعه ای به تذكر های كتبی هم رسید و "سید حسین دهدشتی"، "سید شریف حسینی"، "مصطفی مطورزاده"، "علیرضامحجوب "،" حمید رضاكاتوزیان"، " سید امیرحسین قاضی زاده" و " ناصرسودانی" نمایندگان آبادان، اهواز، خرمشهر، تهران، ارومیه و اهوازهم به احمدی نژاد در مورد روشن شدن علل كشته شدن تعدای از كارگران پالایشگاه آبادان تذكر دادند.
این در حالی است كه هنوز مسئولان دولت ، در مورد این دست از اظهارات نمایندگان سكوت كردهاند.
سیدعلی موسوی جرف و عبدالله كعبی دو نماینده ای بودند كه از پشت میكروفن مجلس از برخی اتفاقات دیروز ابادان پرده برداشتند. موسوی جرف به صراحت گفت كه افتتاح پالایشگاه آبادان " نابهنگام " بوده است و حتی این پروژه در آزمایش اولیه نیز با مشكل مواجه شده بود و شواهد و قرائن حكایت از احتمال بروز نقص فنی مجدد داشت.
بر این اساس به گفته نماینده آبادان ، مسئولان با وجود این كه می دانستند احتمال رخ دادن این اتفاق وجود داشت ، كلید بهره برداری را زدند .
پیش از این برخی از نماینده های مجلس هم از فشار دفتر رئیس جمهور برای برگزاری چنین مراسمی در روز سوم خرداد خبر داده بودند اما موسوی با بیان جزئیات بیشتری در مورد ابهامات این اتفاق گفت : اصرار برای افتتاح پروزه در روز 3 خرداد سبب رخ دادن این حادثه شد به همین دلیل باید برخورد جدی با مدیران پالایشگاه و وزارت نفت شود چرا كه این اقایان در مورد این حادثه اهمال كاری كردند و باید با ان ها برخورد شود.
وی پرسید :چرا مدیران وزارت نفت با علم آماده نبودن پالایشگاه آبادان، اصرار برای افتتاح این پروژه در سوم خرداد داشتند و با این اقدام زحمات و خلاقیت نیروهای متخصص و متعهد ایرانی را زیرسوال بردند.
همزمان نادر قاضی پور هم به عنوان نایب رئیس فراكسیون كارگری گفت كه می خواهیم این موضوع را پیگیری كنیم اما وزیر نفتی وجود ندار ؛ در چنین شرایطی باید جواب خون كارگران را از چه كسی بپرسیم ؟
لاریجانی هم تلویحا احمدی نزاد را مسئول پاسخگویی دانست و گفت مسئول كنونی وزارت نفت (رئیس جمهور) باید پاسخگو باشد و از كاتوزیان رئیس كمیسیون انرژی مجلس خواست سریع تر به این موضوع رسیدگی كند و گزارشی را ارائه دهد.
عبدالله كعبی هم صحبت های موسوی جرف را تایید كرد و او هم روایتی مشابه از اتفاق آبادان داشت : تنها برای این كه افتتاحی در سوم خرداد داشته باشیم، برای هم وطنانمان چنین سانحه ای ایجاد شد و سرعت، قربانی كیفیت شد و سبب كشته شدن هم وطنانمان شد و حالا كه وزیر نفت نداریم ، كمیسیون انرژی نمی داند باید از چه كسی سئوال كند .
موضوع احتمال انفجار آبادان و اطلاع داشتن مدیران ارشد كشور از بروز چنین فاجعه ای به تذكر های كتبی هم رسید و "سید حسین دهدشتی"، "سید شریف حسینی"، "مصطفی مطورزاده"، "علیرضامحجوب "،" حمید رضاكاتوزیان"، " سید امیرحسین قاضی زاده" و " ناصرسودانی" نمایندگان آبادان، اهواز، خرمشهر، تهران، ارومیه و اهوازهم به احمدی نژاد در مورد روشن شدن علل كشته شدن تعدای از كارگران پالایشگاه آبادان تذكر دادند.
این در حالی است كه هنوز مسئولان دولت ، در مورد این دست از اظهارات نمایندگان سكوت كردهاند.
via آينده نيوز on 5/25/11
یك منبع آگاه در گفتگو با «آینده» از سناریوی جریان انحرافی برای غافلگیر كردن نظام در آستانه انتخابات مجلس خبر داد.
این منبع با توضیح اینكه جریان انحرافی با دامن زدن به اخبار ایذایی و حاشیه در حال تغییرات گسترده در تركیب مجریان انتخابات در سراسر كشور است، گفت: باید منتظر اقدام نهایی این جریان دو ماه قبل از انتخابات مجلس باشیم.
این منبع آگاه افزود: در شرایط فعلی كه تمامی اذهان و رسانه ها درگیر موضوعاتی حاشیهای نظیر جن گیری و رمالی و هنرپیشهها هستند، جریان انحرافی پیگیر پاكسازی گسترده در نیروهای مجری انتخابات در سراسر كشور است و به دنبال آن است كه افراد ناهماهنگ با این جریان حذف شده و مهره های مطیع جایگزین آنها می شوند.
وی افزود: به طور نمونه در استان فارس طی چند هفته اخیر دهها تن از فرمانداران و بخشداران ناهماهنگ با این جریان حذف شده اند و قرار است "ن" یك استاندار هماهنگ با این جریان نیز به زودی منصوب شود.
این منبع ادامه داد: سناریوی جریان انحرافی این است كه طی 6 ماه آینده این پاكسازی ها كامل شود و سپس در فاصله دو ماه تا انتخابات، اقدام نهایی برای غافلگیری نظام صورت گرفته و احتمالا وزیر كشور عزل و به جای وی یك سرپرست هماهنگ منصوب شود.
گام بعدی این جریان، رویارویی با شورای نگهبان در اعلام صلاحیتها و نظارت بر صحت انتخابات بود كه با دو بار تقابل دولت با شورای نگهبان درباره ادغامها و سرپرستی وزارت نفت، مشخص شد چنین ظرفیتی در جریان انحرافی وجود دارد.
این منبع در خاتمه گفت: اگر در شرایط فعلی كه فرصت كافی برای مهار اقدامات این جریان تا انتخابات وجود دارد، تدابیر لازم برای خنثی كردن آن صورت نگیرد، در شرایط بحرانی در برابر برنامههای پیچیده و همزمان این جریان كه از عدم تمكین به فهرست تایید صلاحیت شدگان شورای نگهبان تا اعلام آمار ساختگی درباره پیروزی این جریان در انتخابات غافلگیر خواهیم شد.
این منبع با توضیح اینكه جریان انحرافی با دامن زدن به اخبار ایذایی و حاشیه در حال تغییرات گسترده در تركیب مجریان انتخابات در سراسر كشور است، گفت: باید منتظر اقدام نهایی این جریان دو ماه قبل از انتخابات مجلس باشیم.
این منبع آگاه افزود: در شرایط فعلی كه تمامی اذهان و رسانه ها درگیر موضوعاتی حاشیهای نظیر جن گیری و رمالی و هنرپیشهها هستند، جریان انحرافی پیگیر پاكسازی گسترده در نیروهای مجری انتخابات در سراسر كشور است و به دنبال آن است كه افراد ناهماهنگ با این جریان حذف شده و مهره های مطیع جایگزین آنها می شوند.
وی افزود: به طور نمونه در استان فارس طی چند هفته اخیر دهها تن از فرمانداران و بخشداران ناهماهنگ با این جریان حذف شده اند و قرار است "ن" یك استاندار هماهنگ با این جریان نیز به زودی منصوب شود.
.jpg)
گام بعدی این جریان، رویارویی با شورای نگهبان در اعلام صلاحیتها و نظارت بر صحت انتخابات بود كه با دو بار تقابل دولت با شورای نگهبان درباره ادغامها و سرپرستی وزارت نفت، مشخص شد چنین ظرفیتی در جریان انحرافی وجود دارد.
این منبع در خاتمه گفت: اگر در شرایط فعلی كه فرصت كافی برای مهار اقدامات این جریان تا انتخابات وجود دارد، تدابیر لازم برای خنثی كردن آن صورت نگیرد، در شرایط بحرانی در برابر برنامههای پیچیده و همزمان این جریان كه از عدم تمكین به فهرست تایید صلاحیت شدگان شورای نگهبان تا اعلام آمار ساختگی درباره پیروزی این جریان در انتخابات غافلگیر خواهیم شد.
via آينده نيوز on 5/25/11
ارتش لبنان سید محمد علی حسینی، از روحانیان شیعه مخالف ایران و حزب الله كه همواره تلاش می كرد خود را مقابل نصرالله به عنوان رهبر مقاومت شیعیان لبنان مطرح كند را در شهر صور در جنوب این كشور به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت كرده است.
به گزارش بی بی سی طی دو سال اخیر، ده ها نفر در لبنان به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت و محاكمه شده اند.
.jpg)
او در مقابل حزب الله و "مقاومت اسلامی" مردمی اعلام كرده بود كه نیرویی با عنوان "مقاومت اسلامی عربی" برای مقابله با اسرائیل تشكیل داده كه هزار و پانصد نفر نیروی مسلح دارد، تصاویری هم از این "نیرو" در شبكه اینترنت منتشر شد اما در این تصاویر بیش از پنج نفر به چشم نمی خورد.
اینكه اعلام تشكیل چنین نیرویی پس از سفر سید محمد علی حسینی به عربستان سعودی و دیدار او با ملك عبدالله رخ داده است، شك و تردیدها و انتقادهایی متوجه او كرد.
"نیروی مقاومت اسلامی عربی" در اوائل سال 2009 مسئولیت شلیك چند موشك كاتیوشا به خاك اسرائیل را كه به اهدافی اصابت نكردند و تلفات و خساراتی به بار نیاوردند به عهده گرفت، پس از مدتی سید محمد حسینی اعلام كرد كه فعالیت نیروی تحت امرش را متوقف كرده است.
سید محمد علی حسینی همچنین به موضع گیری علیه ایران می پرداخت و در هفته های اخیر بر حجم حملات و انتقاداتش علیه ایران افزوده شده بود.
وی دو هفته پیش از دستگیری در خطبه های نمازجمعه ای كه در مصلای بنی هاشم در حومه شیعه نشین جنوبی بیروت (ضاحیه) ایراد كرد، حكومت ایران را محكوم به سقوط دانست.
او حمله به اردوگاه اشرف در عراق را محكوم كرد، كسانی را كه در این حمله كشته شدند شهید خواند و خواهان حمایت از عرب های تجزیه طلب خوزستان در قیام علیه حكومت ایران شد.
او سه شنبه هفته گذشته نیز در گفتگو با روزنامه كویتی الوطن، ایران را به دخالت در امور داخلی بحرین متهم كرد و گفت كه ایران تهدیدی برای كشورهای عربی است و مسئله فلسطین حل نخواهد شد مگر اینكه ایران دست از دخالت در آن بردارد.
در سایت سید محمد علی حسینی از او به عنوان مرجع شیعه!! یاد شده و تصویر اجازه نامه هایی برای روایت حدیث در این سایت درج شده است و همچنین دست نوشته هایی كه محتوای یكی از كتابهای او را كه درباره احكام روزه است تأیید كرده اند اما هیچ اجازه نامه اجتهادی در این سایت به چشم نمی خورد.
این سایت، اطلاعاتی در زمینه زندگینامه و تحصیلات سید محمد علی حسینی هم حاوی اطلاعاتی نیست جز تقدیرنامه ای كه نشان می دهد وی در سال تحصیلی 81 - 82 از طلبه های ممتاز مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی در قم بوده است.
همچنین در این سایت، عنوانهای هفتاد كتاب به عنوان تألیفات او ذكر شده كه تقریباً همگی در زمینه معارف اسلامی است.
سید محمد علی حسینی اهل دره بقاع لبنان است و در حومه شیعه نشین جنوب بیروت (ضاحیه) و شهر صور در جنوب لبنان زندگی می كرد.
مطبوعات لبنان از منابع امنیتی نقل كرده اند كه سفرهای متعدد سید محمد علی حسینی به كشورهای اروپایی و تماسهای تلفنی "مشكوك" او برای نهادهای امنیتی این كشور شك برانگیز شده بوده و اداره امنیت لبنان، اطلاعات ارتش و اطلاعات حزب الله از یك سال پیش وی را تحت نظر داشته اند تا اینكه سرانجام نیروهای اطلاعات ارتش به آپارتمان او در شهر صور ریخته و دستگیرش كرده و از خانه اش سلاح هم كشف كرده اند.
طی دو سالی كه از كشف شبكه جاسوسی اسرائیل در لبنان می گذرد، این نخستین بار است كه یك روحانی شیعه به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت می شود.
یك روحانی شیعه لبنانی به نام شیخ حسن مشیمش كه او نیز از مخالفان حزب الله و ایران بود هم سال گذشته در سوریه به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت شده بود.
.jpg)
او در مقابل حزب الله و "مقاومت اسلامی" مردمی اعلام كرده بود كه نیرویی با عنوان "مقاومت اسلامی عربی" برای مقابله با اسرائیل تشكیل داده كه هزار و پانصد نفر نیروی مسلح دارد، تصاویری هم از این "نیرو" در شبكه اینترنت منتشر شد اما در این تصاویر بیش از پنج نفر به چشم نمی خورد.
اینكه اعلام تشكیل چنین نیرویی پس از سفر سید محمد علی حسینی به عربستان سعودی و دیدار او با ملك عبدالله رخ داده است، شك و تردیدها و انتقادهایی متوجه او كرد.
"نیروی مقاومت اسلامی عربی" در اوائل سال 2009 مسئولیت شلیك چند موشك كاتیوشا به خاك اسرائیل را كه به اهدافی اصابت نكردند و تلفات و خساراتی به بار نیاوردند به عهده گرفت، پس از مدتی سید محمد حسینی اعلام كرد كه فعالیت نیروی تحت امرش را متوقف كرده است.
سید محمد علی حسینی همچنین به موضع گیری علیه ایران می پرداخت و در هفته های اخیر بر حجم حملات و انتقاداتش علیه ایران افزوده شده بود.
وی دو هفته پیش از دستگیری در خطبه های نمازجمعه ای كه در مصلای بنی هاشم در حومه شیعه نشین جنوبی بیروت (ضاحیه) ایراد كرد، حكومت ایران را محكوم به سقوط دانست.
او حمله به اردوگاه اشرف در عراق را محكوم كرد، كسانی را كه در این حمله كشته شدند شهید خواند و خواهان حمایت از عرب های تجزیه طلب خوزستان در قیام علیه حكومت ایران شد.
او سه شنبه هفته گذشته نیز در گفتگو با روزنامه كویتی الوطن، ایران را به دخالت در امور داخلی بحرین متهم كرد و گفت كه ایران تهدیدی برای كشورهای عربی است و مسئله فلسطین حل نخواهد شد مگر اینكه ایران دست از دخالت در آن بردارد.
در سایت سید محمد علی حسینی از او به عنوان مرجع شیعه!! یاد شده و تصویر اجازه نامه هایی برای روایت حدیث در این سایت درج شده است و همچنین دست نوشته هایی كه محتوای یكی از كتابهای او را كه درباره احكام روزه است تأیید كرده اند اما هیچ اجازه نامه اجتهادی در این سایت به چشم نمی خورد.
این سایت، اطلاعاتی در زمینه زندگینامه و تحصیلات سید محمد علی حسینی هم حاوی اطلاعاتی نیست جز تقدیرنامه ای كه نشان می دهد وی در سال تحصیلی 81 - 82 از طلبه های ممتاز مدرسه عالی فقه و معارف اسلامی در قم بوده است.
همچنین در این سایت، عنوانهای هفتاد كتاب به عنوان تألیفات او ذكر شده كه تقریباً همگی در زمینه معارف اسلامی است.
سید محمد علی حسینی اهل دره بقاع لبنان است و در حومه شیعه نشین جنوب بیروت (ضاحیه) و شهر صور در جنوب لبنان زندگی می كرد.
مطبوعات لبنان از منابع امنیتی نقل كرده اند كه سفرهای متعدد سید محمد علی حسینی به كشورهای اروپایی و تماسهای تلفنی "مشكوك" او برای نهادهای امنیتی این كشور شك برانگیز شده بوده و اداره امنیت لبنان، اطلاعات ارتش و اطلاعات حزب الله از یك سال پیش وی را تحت نظر داشته اند تا اینكه سرانجام نیروهای اطلاعات ارتش به آپارتمان او در شهر صور ریخته و دستگیرش كرده و از خانه اش سلاح هم كشف كرده اند.
طی دو سالی كه از كشف شبكه جاسوسی اسرائیل در لبنان می گذرد، این نخستین بار است كه یك روحانی شیعه به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت می شود.
یك روحانی شیعه لبنانی به نام شیخ حسن مشیمش كه او نیز از مخالفان حزب الله و ایران بود هم سال گذشته در سوریه به اتهام جاسوسی برای اسرائیل بازداشت شده بود.
via یکشنبه - 1Shanbeh by یکشنبه on 5/25/11

معاون پارلماني رييسجمهوري خبر داد دولت لايحه وظايف و اختيارات وزارتخانه زيربنايي را به مجلس تقديم ميكند اما اين لايحه صرفا شامل وظايف اجمالي اين وزارتخانه خواهد بود.
محمدرضا ميرتاجالديني روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اين لايحه به مجلس ميرود تا در كنار وزيري كه قبلا به مجلس براي وزارتخانه ياد شده معرفي كرده بوديم، وظايف و اختيارات آن را هم تعيين كرده باشيم.
معاون پارلماني رييسجمهوري اظهار داشت: تنظيم اين لايحه بر مبناي ذيل ماده 53 برنامه پنجم است كه طبق آن دولت موظف شده است وزارتخانههايي را كه با هم ادغام ميكند، وظايف آنها را نيز به مجلس ابلاغ كند.
ميرتاجالديني تاكيد كرد: البته وظايف و اختياراتي كه در اين لايحه گنجانده شده، وظايف و اختيارات اجمالي وزارتخانه امور زيربنايي است چرا كه تعيين وظايف تفصيلي آن نياز به زمان دارد.
وي در ادامه اظهار داشت: در لايحهاي كه امروز در اختيار مجلس قرار ميگيرد آمده است كه كارگروهي متشكل از وزير امور زيربنايي معاونان امور حقوقي، مديريت و برنامهريزي و مديريت نيروي انساني رييسجمهوري شرح وظايف تفصيلي وزارتخانه ياد شده را در زمان مناسب آماده كرده و دوباره آن را در قالب يك لايحه جديد به مجلس اعلام ميكنند.
معاون پارلماني رييسجمهوري تاكيد كرد كه وظايف اجمالي وزارتخانه امور زيربنايي در واقع مجموعهاي از وظايف كلي دو وارتخانه مسكن و راه و ترابري كه با هم در قالب وزارتخانه امور زيربنايي ادغام شدهاند.
يادآوري ميشود دولت چندي پيش علي نيكزاد را به عنوان گزينه خود براي تصدي پست وزارت امور زيربنايي به مجلس معرفي كرده بود.
ميرتاجالديني همچنين در خصوص اينكه دولت چه برنامهاي براي معرفي سرپرست وزارت نفت دارد، اظهار بياطلاعي كرد.
محمدرضا ميرتاجالديني روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران افزود: اين لايحه به مجلس ميرود تا در كنار وزيري كه قبلا به مجلس براي وزارتخانه ياد شده معرفي كرده بوديم، وظايف و اختيارات آن را هم تعيين كرده باشيم.
معاون پارلماني رييسجمهوري اظهار داشت: تنظيم اين لايحه بر مبناي ذيل ماده 53 برنامه پنجم است كه طبق آن دولت موظف شده است وزارتخانههايي را كه با هم ادغام ميكند، وظايف آنها را نيز به مجلس ابلاغ كند.
ميرتاجالديني تاكيد كرد: البته وظايف و اختياراتي كه در اين لايحه گنجانده شده، وظايف و اختيارات اجمالي وزارتخانه امور زيربنايي است چرا كه تعيين وظايف تفصيلي آن نياز به زمان دارد.
وي در ادامه اظهار داشت: در لايحهاي كه امروز در اختيار مجلس قرار ميگيرد آمده است كه كارگروهي متشكل از وزير امور زيربنايي معاونان امور حقوقي، مديريت و برنامهريزي و مديريت نيروي انساني رييسجمهوري شرح وظايف تفصيلي وزارتخانه ياد شده را در زمان مناسب آماده كرده و دوباره آن را در قالب يك لايحه جديد به مجلس اعلام ميكنند.
معاون پارلماني رييسجمهوري تاكيد كرد كه وظايف اجمالي وزارتخانه امور زيربنايي در واقع مجموعهاي از وظايف كلي دو وارتخانه مسكن و راه و ترابري كه با هم در قالب وزارتخانه امور زيربنايي ادغام شدهاند.
يادآوري ميشود دولت چندي پيش علي نيكزاد را به عنوان گزينه خود براي تصدي پست وزارت امور زيربنايي به مجلس معرفي كرده بود.
ميرتاجالديني همچنين در خصوص اينكه دولت چه برنامهاي براي معرفي سرپرست وزارت نفت دارد، اظهار بياطلاعي كرد.
via آينده نيوز on 5/25/11
آژانس بینالمللی انرژی اتمی در گزارشی تازه اعلام كرد برنامه هستهای ایران با وجود تحریمها پیشرفت داشته است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یك مقام آگاه از تحقیقات آژانس بینالمللی انرژی اتمی مدعی شد اطلاعات جدیدی كه بهدست آژانس اتمی رسیده شامل اقدامات ادعایی در ایران تا چند وقت اخیر از جمله سال 2010 است.
بر اساس این گزارش، آژانس اتمی اطلاعات جدیدی درباره ابعاد نظامی احتمالی فعالیتهای هستهای ایران دریافت كرده است.
گزارش محرمانه آژانس اتمی همچنین نشان میدهد ایران با وجود تحریمها، در برنامه هستهای خود پیشرفت داشته و اورانیوم با درصد غنای پایین بیشتری جمع آوری كرده است.
این گزارش 9 صفحهای اعلام میكند ذخیره كلی اورانیوم كم غنی شده ایران از اوایل سال 2007 به 4.1 تن رسیده است (در ماه فوریه 3.6 تن بوده است).
بر همین اساس "علی اصغر سلطانیه " نماینده دائم ایران در آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت این گزارش نشان میدهد فعالیتهای هستهای ایران تحت نظارت آژانس با موفقیت كامل و بدون هیچگونه وقفهای ادامه دارد.
اما وی همچنین ادعاهای بیاساس مطرحشده در این گزارش را تقبیح كرد و گفت این ادعاها به جایگاه علمی و حرفهای آژانس آسیب میزند.
ادعاهای جدید درباره برنامه هستهای ایران در حالی مطرح میشود كه آمریكا و كشورهای غربی بهدلیل ناكارآمدی تحریمهای پیشین علیه ایران اخیراً تحریمهای جدیدی علیه تهران وضع كردهاند.
به نظر میرسد ادعایی كه مجدداً در این گزارش آژانس مطرح شده در راستای سناریوی تحریمها و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یك مقام آگاه از تحقیقات آژانس بینالمللی انرژی اتمی مدعی شد اطلاعات جدیدی كه بهدست آژانس اتمی رسیده شامل اقدامات ادعایی در ایران تا چند وقت اخیر از جمله سال 2010 است.
بر اساس این گزارش، آژانس اتمی اطلاعات جدیدی درباره ابعاد نظامی احتمالی فعالیتهای هستهای ایران دریافت كرده است.
گزارش محرمانه آژانس اتمی همچنین نشان میدهد ایران با وجود تحریمها، در برنامه هستهای خود پیشرفت داشته و اورانیوم با درصد غنای پایین بیشتری جمع آوری كرده است.
این گزارش 9 صفحهای اعلام میكند ذخیره كلی اورانیوم كم غنی شده ایران از اوایل سال 2007 به 4.1 تن رسیده است (در ماه فوریه 3.6 تن بوده است).
بر همین اساس "علی اصغر سلطانیه " نماینده دائم ایران در آژانس بینالمللی انرژی اتمی گفت این گزارش نشان میدهد فعالیتهای هستهای ایران تحت نظارت آژانس با موفقیت كامل و بدون هیچگونه وقفهای ادامه دارد.
اما وی همچنین ادعاهای بیاساس مطرحشده در این گزارش را تقبیح كرد و گفت این ادعاها به جایگاه علمی و حرفهای آژانس آسیب میزند.
ادعاهای جدید درباره برنامه هستهای ایران در حالی مطرح میشود كه آمریكا و كشورهای غربی بهدلیل ناكارآمدی تحریمهای پیشین علیه ایران اخیراً تحریمهای جدیدی علیه تهران وضع كردهاند.
به نظر میرسد ادعایی كه مجدداً در این گزارش آژانس مطرح شده در راستای سناریوی تحریمها و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است.
via آينده نيوز on 5/25/11
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاكید بر ضرورت هر چه زودتر مشخص شدن ساختار وزارتخانههای ادغامی گفت: چنانچه لایحه لازم در این باره ارائه نشود، مجلس میتواند خود طرحی در این خصوص تدوین كند.
به گزارش واحد مركزی خبر ،علی لاریجانی این مطلب را پس از تذكر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری بیان كرد.
یوسف نژاد به ادغام وزارتخانهها اشاره كرد و گفت: هم اكنون در نظام اداری كشور تزلزلی بهوجود آمده و ضروری است این موضوع را در جلسهای غیرعلنی بررسی كنیم.
نماینده مردم ساری در مجلس تشكیل كمیسیون مشترك بررسی ادغام وزارتخانهها را امری موثر دانست و افزود: تا زمانی كه ساختار اداری وزارتخانههای جدید تعیین و مشخص نشود، مجلس نمیتواند وارد بررسی لوایح و طرحها شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن تذكر این نماینده گفت: با توجه به اینكه زمان كافی نداریم دولت باید هر چه زودتر ساختار تشكیلاتی وزارتخانههای جدید را مشخص كند، در غیر اینصورت، كمیسیون بررسی ادغام وزارتخانهها میتواند طرحی در این زمینه تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه كند.
به گزارش واحد مركزی خبر ،علی لاریجانی این مطلب را پس از تذكر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری بیان كرد.
یوسف نژاد به ادغام وزارتخانهها اشاره كرد و گفت: هم اكنون در نظام اداری كشور تزلزلی بهوجود آمده و ضروری است این موضوع را در جلسهای غیرعلنی بررسی كنیم.
نماینده مردم ساری در مجلس تشكیل كمیسیون مشترك بررسی ادغام وزارتخانهها را امری موثر دانست و افزود: تا زمانی كه ساختار اداری وزارتخانههای جدید تعیین و مشخص نشود، مجلس نمیتواند وارد بررسی لوایح و طرحها شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن تذكر این نماینده گفت: با توجه به اینكه زمان كافی نداریم دولت باید هر چه زودتر ساختار تشكیلاتی وزارتخانههای جدید را مشخص كند، در غیر اینصورت، كمیسیون بررسی ادغام وزارتخانهها میتواند طرحی در این زمینه تدوین و به صحن علنی مجلس ارائه كند.
via digarban_rss by publisher1 on 5/24/11

محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در جمع گروهی از دانشجویان گفته که «آنقدر چرت و پرت در کتابهای دانشگاه است که نه واجب و نه مستحب است و مشکل فرد و جامعه را حل نمیکند.»
به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای قرائتی این مطلب را در حضور دانشجویان دانشگاه «بینالمللی امام خمینی» قزوین بیان کرده است.
وی خطاب به دانشجویان گفته که «ازدواج یک ضرورت است، تحصیل و اخذ مدرک لیسانس یک ارزش است، ولی ضرورت نیست در حالی که همسر یک ضرورت است.»
اظهارات محسن قرائتی در شرایطی ایراد میشود که روحانیون حاکم بر ایران در سالهای اخیر به انتقادهای خود از وضعیت دانشگاهها شدت بخشیدهاند.
علی خامنهای رهبر جمهوری اسلامی نیز تابستان سال ۱۳۸۸ خواستار بازنگری در سرفصلهای دروس علوم اسلامی در دانشگاهها شد که در پی آن محدودیتهای بسیاری بر رشتههای علوم انسانی اعمال میشود.
طی حدود دو سال گذشته برخی از سرفصلهای دروس علوم انسانی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تغییر کرده و در جذب دانشجویان رشتههای علوم انسانی محدودیتهای فراوانی اعمال شده است.
روحانیون حاکم بر ایران رابطه خوبی با دانشگاهیان ندارند و دروس دانشگاهی را محصول غربیها دانسته و تائید نمیکنند.
via digarban_rss by publisher1 on 5/24/11
سایت «الف» با اشاره به انفجار روز گذشته در پالایشگاه آبادان که تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشت، از محمود احمدینژاد خواسته به خاطر این حادثه عذرخواهی کند.
این سایت نوشته «عجلههای غیرکارشناسی و غیرتخصصی» برای راهاندازی فاز جدید پالایشگاه آبادان، موجب این حادثه شده است.
حمیدرضا کاتوزیان، دیگر نماینده محافظهکار مجلس نیز گفته این انفجار «خرابکاری و یا کاری عمدی» نبوده و صرفا به دلیل عدم آمادگی پالایشگاه برای افتتاح رخ داده است.
نادر قاضیپور، نایبرئیس فراکسیون کارگری مجلس هم از نمایندگان خواسته حادثه صبح روز گذشته آبادان را پیگیری کنند و افزوده: «چه کسی مسئولیت خونهای ریخته شده کارگران آبادانی را برعهده میگیرد؟»
via آينده نيوز on 5/25/11
عضو كمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به روند اجرایی برنامه 20:30 به شدت انتقاد كرد و گفت : 20:30 به مسائل اصلی نمی پردازد و فقط مسائل كمارزش را پخش میكند لذا قانون اداره صدا و سیما نیازمند اصلاح است.
به گزارش فارس، بهروز جعفری نماینده مردم سمیرم در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل 175 قانون اساسی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان بیانات مهمی را مطرح فرمودند و مجلس نیز روز گذشته از رزمندگان تجلیل كرد اما متأسفانه در برنامه 20:30 از همه چیز حتی از ماشین اوباما و اشیمشی خبر پخش شد اما هیچ اشارهای به مسائل مهم كشور نشد.
وی با بیان اینكه صدا و سیما باید با در نظر گرفتن مصالح كشور آزادی بیان را دنبال كند، تصریح كرد: قانون اداره صدا و سیما به جد نیازمند اصلاح است.
جعفری همچنین با اشاره به ماده 59 آئیننامه داخلی مجلس به نامگذاری سال جاری به جهاد اقتصادی اشاره كرد و گفت: مجلس برای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری كمیسیون ویژه جهاد اقتصادی تشكیل داد اما در دو ماه گذشته عملكرد مناسبی از این كمیسیون به نمایندگان ارائه نشده است، بهطوریكه تصور میشود تشكیل این كمیسیون تبلیغاتی بوده است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذكر جعفری گفت: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم كمیسیون ویژه جهاد اقتصادی بحثهای خوبی را دنبال كرده و حتی طرحی را به عنوان تسهیل فضای كسب و كار آماده كرده است؛ از آقای نجابت میخواهم این موضوع را پیگیری كند.
وی همچنین در پاسخ به تذكر جعفری به صدا و سیما گفت: از آقای حدادعادل میخواهم اگر پیشنهادی برای اصلاح اداره صدا و سیما دارد، به مجلس ارائه كند و صدا و سیما هم اگر اشكالی كه آقای جعفری گفته دارد، باید آنرا مرتفع كند.
به گزارش فارس، بهروز جعفری نماینده مردم سمیرم در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل 175 قانون اساسی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان بیانات مهمی را مطرح فرمودند و مجلس نیز روز گذشته از رزمندگان تجلیل كرد اما متأسفانه در برنامه 20:30 از همه چیز حتی از ماشین اوباما و اشیمشی خبر پخش شد اما هیچ اشارهای به مسائل مهم كشور نشد.
وی با بیان اینكه صدا و سیما باید با در نظر گرفتن مصالح كشور آزادی بیان را دنبال كند، تصریح كرد: قانون اداره صدا و سیما به جد نیازمند اصلاح است.
جعفری همچنین با اشاره به ماده 59 آئیننامه داخلی مجلس به نامگذاری سال جاری به جهاد اقتصادی اشاره كرد و گفت: مجلس برای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری كمیسیون ویژه جهاد اقتصادی تشكیل داد اما در دو ماه گذشته عملكرد مناسبی از این كمیسیون به نمایندگان ارائه نشده است، بهطوریكه تصور میشود تشكیل این كمیسیون تبلیغاتی بوده است.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذكر جعفری گفت: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم كمیسیون ویژه جهاد اقتصادی بحثهای خوبی را دنبال كرده و حتی طرحی را به عنوان تسهیل فضای كسب و كار آماده كرده است؛ از آقای نجابت میخواهم این موضوع را پیگیری كند.
وی همچنین در پاسخ به تذكر جعفری به صدا و سیما گفت: از آقای حدادعادل میخواهم اگر پیشنهادی برای اصلاح اداره صدا و سیما دارد، به مجلس ارائه كند و صدا و سیما هم اگر اشكالی كه آقای جعفری گفته دارد، باید آنرا مرتفع كند.
via Donbaleh.com by mehdij3 on 5/24/11
طرح تولید بنزین با قابلیت انفجاری بالا در پالایشگاه آبادان با حضور رئیس جمهور به بهرهبرداری رسید. به گفته کارشناسان این بنزین کاربرد نظامی داشته و قادر است در هر بار انفجار بیش از 20 کشته و مجروح بر جای بگذارد.
via FardaNews by info@fardanews.com on 5/24/11
رایزن فرهنگی ایران در روسیه از فروش ترجمه دعای کمیل در یکی از کلیساهای داغستان روسیه خبر میدهد که با استقبال روبه رو شده و کشیش آن کلیسا گرچه اطلاعات زیادی درباره ماهیت آن دعا ندارد ولی آن را گفتگوی خوبی بین انسان و خدا میداند.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/25/11
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، از سال ۸۴ تاکنون سخنرانی های جنجالی بسیاری داشته و درباره مسائل بسیاری هم افشاگری کرده است. صحت بخشی از این افشاگری ها سرنوشت جالبي داشته است.
via سایت خبری - تحلیلی مشرق on 5/24/11
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از یک تصادف رانندگی جان سالم به در برد.
via آينده نيوز on 5/24/11
نایبرئیس فراكسیون كارگری مجلس با تاكید بر لزوم پیگیری قاطع مجلس درباره حادثه صبح روز گذشته آبادان، گفت: چه كسی مسئولیت خونهای ریخته شده كارگران آبادانی را برعهده میگیرد.
به گزارش خانه ملت ، نادر قاضیپور در نشست امروز چهارشنبه مجلس ، در تذكر آییننامهای گفت: هم در وزارت نفت و هم در پالایشگه آبادان، اداره عریض و طویلی به نام اداره كل ایمنی وجود دارد و پذیرفتنی نیست كه با وجود این اداره این همه اتفاق به علت نقص فنی در پالایشگاهها و تاسیسات نفتی بیفتد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح كرد: آیا جان كارگران عزیز نیست؟ آیا خون آنها ارزش ندارد؟
وی تاكید كرد: مسئول این همه هزینه جانی و مالی در پالایشگاه آبادان كیست؟ باید از چه كسی سئوال كنیم؟ از رئیس جمهور؟ از استاندار یا از فرماندار؟
به گفته این نماینده هنوز جنازه ۳ تن از كارگران در استان كرمان بر زمین مانده است و كسی پاسخگوی آسیبهای كارگران نیست.
به گزارش خانه ملت ، نادر قاضیپور در نشست امروز چهارشنبه مجلس ، در تذكر آییننامهای گفت: هم در وزارت نفت و هم در پالایشگه آبادان، اداره عریض و طویلی به نام اداره كل ایمنی وجود دارد و پذیرفتنی نیست كه با وجود این اداره این همه اتفاق به علت نقص فنی در پالایشگاهها و تاسیسات نفتی بیفتد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح كرد: آیا جان كارگران عزیز نیست؟ آیا خون آنها ارزش ندارد؟
وی تاكید كرد: مسئول این همه هزینه جانی و مالی در پالایشگاه آبادان كیست؟ باید از چه كسی سئوال كنیم؟ از رئیس جمهور؟ از استاندار یا از فرماندار؟
به گفته این نماینده هنوز جنازه ۳ تن از كارگران در استان كرمان بر زمین مانده است و كسی پاسخگوی آسیبهای كارگران نیست.
via بولتن نیوز by info@bultannews.com on 5/24/11
متاسفانه در حاشیه این جشنواره اتفاقاتی رخ داده که به اصل این جشنواره و جایگاه و قداست دانشگاه و دانشجو خدشه وارد می کند / در یکی از رشته های ورزشی این جشنواره، دانشجویان به مسابقه رقص تکنو با یکدیگر پرداختند که کاملا مغایر با اهداف دانشگاه و برگزاری چنین جشنواره هایی می باشد.
via پايگاه خبری تحليلی فرارو - آخرين عناوين سياسی on 5/24/11
via پايگاه خبری تحليلی فرارو - آخرين عناوين سياسی on 5/24/11
via آينده نيوز on 5/24/11
مهدی كوچكزاده در تلاش است با جمعآوری امضا از نمایندگان پیشنهادی به هیئت رئیسه مجلس مبنی بر محدودیت كار عكاسان خبری ارایه كند.
به گزارش مهر، درپی انتشارعكسهای نامتعارف وغیرمعمول از نمایندگان در صحن علنی مجلس توسط عكاسان خبری رسانهها مهدی كوچكزاده نماینده تهران پیگیر ارایه پیشنهادی به هیئت رئیسه مجلس است تا به دنبال آن زمان كاری عكاسان در صحن مجلس كاهش یابد.
این نماینده كه تا كنون موفق شده بیش از40 امضا برای پیشنهاد خود جمعآوری كند و در آن خواستار این شده كه زمان حضور عكاسان در 15 دقیقه آغاز جلسه علنی مجلس باشد و پس از آن از حضور عكاسان در صحن مجلس و امكان عكسبرداری از نمایندگان جلوگیری شود.
به نظر میرسد عكسهای منتشر شده از نمایندگان مجلس در رسانه ها كه در حین بررسی طرحها و لوایح مشغول انجام امور دیگر از قبیل خواندن روزنامه، مكالمه تلفنی، گپ و گفتهای دوستانه و تشكیل جلسات متعدد در گوشههای پارلمان هستند، نمایندگان را بر این داشته تا با این پیشنهاد موافقت كرده و پای آن را امضا كنند.
برخی از عكس های منتشر شده از آقای كوچك زاده در سال هایی كه وی نماینده مجلس می باشد:






به گزارش مهر، درپی انتشارعكسهای نامتعارف وغیرمعمول از نمایندگان در صحن علنی مجلس توسط عكاسان خبری رسانهها مهدی كوچكزاده نماینده تهران پیگیر ارایه پیشنهادی به هیئت رئیسه مجلس است تا به دنبال آن زمان كاری عكاسان در صحن مجلس كاهش یابد.
این نماینده كه تا كنون موفق شده بیش از40 امضا برای پیشنهاد خود جمعآوری كند و در آن خواستار این شده كه زمان حضور عكاسان در 15 دقیقه آغاز جلسه علنی مجلس باشد و پس از آن از حضور عكاسان در صحن مجلس و امكان عكسبرداری از نمایندگان جلوگیری شود.
به نظر میرسد عكسهای منتشر شده از نمایندگان مجلس در رسانه ها كه در حین بررسی طرحها و لوایح مشغول انجام امور دیگر از قبیل خواندن روزنامه، مكالمه تلفنی، گپ و گفتهای دوستانه و تشكیل جلسات متعدد در گوشههای پارلمان هستند، نمایندگان را بر این داشته تا با این پیشنهاد موافقت كرده و پای آن را امضا كنند.
برخی از عكس های منتشر شده از آقای كوچك زاده در سال هایی كه وی نماینده مجلس می باشد:






via آينده نيوز on 5/24/11
مدیر مجموعه ورزشی آزادی برنامههای مراسم تشییع پیكر ناصر حجازی را تشریح كرد.
به گزارش ایسنا، اردشیر درویشی از برگزاری نشستی در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی، نظری جویباری، اصغر حاجیلو، امیری، ملامحمد، احمدی، فرامرز ظلی، همایون بهزادی و سعید سوادی معاون فنی ورزشی مجموعه آزادی در فدراسیون فوتبال در ساعت 11 امروز خبر داد و گفت: «متولی برگزاری مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی باشگاه استقلال است.»
او این را گفت و ادامه داد:«مردم برای شركت در مراسم تشییع پیكر مرحوم ناصر حجازی میتوانند از ورودیهای پاركینگهای غربی یك تا پنج استفاده كنند. مردم میتوانند از ورودیهای 2 و 12 در غربی مجموعه ورزشی آزادی وارد شوند.همه عوامل مجموعه آماده هستند كه مانند یك روز بازی فوتبال پذیرای مردم باشند، كلیه سرویسهایی كه در روز مسابقه به تماشاگران داده میشود، فردا در مراسم ارائه خواهد شد. ما پیشبینی جمعیت بسیار زیادی را برای مراسم كردیم، ولی خیال همه راحت باشد، هیچ مشكلی نخواهد بود.ضمن اینكه باید بگویم همه بوفههای مجموعه آزادی برای پذیرایی رایگان از مردم آماده هستند.»
درویشی از اختصاص جایگاه VIP برای خانواده و اقوام نزدیك مرحوم حجازی خبر داد و گفت:« آمبولانس حامل پیكر مرحوم ناصر حجازی از در غربی وارد استادیوم میشود و قرار است پیكر آن مرحوم از تونل ورزشكاران وارد شود. برای برگزاری منظم مراسم پیكر توسط گروهی از نیروهای ارتش حمل میشود.»
درویشی از خوانده شدن نماز در زمین چمن استادیوم فوتبال آزادی خبر داد و تاكید كرد:« پس از خواندن نماز، پیكر مرحوم حجازی به بهشت زهرا (س) انتقال داده خواهد شد.»
اودر پاسخ به این پرسش كه آیا بانوان هم میتوانند در این مراسم شركت كنند؟ گفت:« در جلسهای كه تشكیل شد، اعلام كردند كه فقط آقایان شركت كنند، ولی منعی برای حضور بانوان وجود ندارد، اقوام و آشنایان خانواده حجازی نیز قرار است با اتوبوسهایی كه از مقابل درمنزل ایشان به سمت مجموعه آزادی حركت میكند، در این مراسم حضور پیدا كنند.»
به گزارش ایسنا، اردشیر درویشی از برگزاری نشستی در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی، نظری جویباری، اصغر حاجیلو، امیری، ملامحمد، احمدی، فرامرز ظلی، همایون بهزادی و سعید سوادی معاون فنی ورزشی مجموعه آزادی در فدراسیون فوتبال در ساعت 11 امروز خبر داد و گفت: «متولی برگزاری مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی باشگاه استقلال است.»
او این را گفت و ادامه داد:«مردم برای شركت در مراسم تشییع پیكر مرحوم ناصر حجازی میتوانند از ورودیهای پاركینگهای غربی یك تا پنج استفاده كنند. مردم میتوانند از ورودیهای 2 و 12 در غربی مجموعه ورزشی آزادی وارد شوند.همه عوامل مجموعه آماده هستند كه مانند یك روز بازی فوتبال پذیرای مردم باشند، كلیه سرویسهایی كه در روز مسابقه به تماشاگران داده میشود، فردا در مراسم ارائه خواهد شد. ما پیشبینی جمعیت بسیار زیادی را برای مراسم كردیم، ولی خیال همه راحت باشد، هیچ مشكلی نخواهد بود.ضمن اینكه باید بگویم همه بوفههای مجموعه آزادی برای پذیرایی رایگان از مردم آماده هستند.»
درویشی از اختصاص جایگاه VIP برای خانواده و اقوام نزدیك مرحوم حجازی خبر داد و گفت:« آمبولانس حامل پیكر مرحوم ناصر حجازی از در غربی وارد استادیوم میشود و قرار است پیكر آن مرحوم از تونل ورزشكاران وارد شود. برای برگزاری منظم مراسم پیكر توسط گروهی از نیروهای ارتش حمل میشود.»
درویشی از خوانده شدن نماز در زمین چمن استادیوم فوتبال آزادی خبر داد و تاكید كرد:« پس از خواندن نماز، پیكر مرحوم حجازی به بهشت زهرا (س) انتقال داده خواهد شد.»
اودر پاسخ به این پرسش كه آیا بانوان هم میتوانند در این مراسم شركت كنند؟ گفت:« در جلسهای كه تشكیل شد، اعلام كردند كه فقط آقایان شركت كنند، ولی منعی برای حضور بانوان وجود ندارد، اقوام و آشنایان خانواده حجازی نیز قرار است با اتوبوسهایی كه از مقابل درمنزل ایشان به سمت مجموعه آزادی حركت میكند، در این مراسم حضور پیدا كنند.»
via آينده نيوز on 5/24/11
رییس اتحادیهی سراسری كانونهای وكلای دادگستری به اظهارات اخیر رییس مركز امور مشاوران حقوقی، وكلا و كارشناسان قوه قضاییه واكنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، بهمن كشاورز در نشست خبری صبح سهشنبه كه در آن رییس كانون وكلای دادگستری مركز و نایب رییس اسكودا نیز حضور داشتند، با تبریك ولادت حضرت زهرا، روز زن و روز آزادسازی خرمشهر و تولد امام خمینی (ره) عنوان كرد: متاسفیم كه موضوع صحبت ما امروز عمدتا بلكه كلا در مورد چیزی خواهد بود كه ما هرگز نمیخواهیم و نمیخواستیم در این زمینهها با دوستان مطبوعاتی صحبت كنیم ولی متاسفانه باید پاسخگوی بحثها باشیم كه شاید اگر مطرح نمیشد خیلی بهتر بود.
وی با اشاره به اینكه در همایش مركز مشاوران حقوقی كه 28 اردیبهشت برگزار شد صحبتهایی مطرح شده كه باید به آنها پاسخ داده شود، گفت: یكی از مباحثی كه رییس مركز مشاوران به آن اشاره كرد این بود كه كانونهای وكلا قبل از انقلاب جشن استقلال برگزار نمیكردند. در پاسخ باید گفت استقلال كانون از 1331 به بعد هر سال در باشگاه وكلا و باشگاه دانشگاه جشن گرفته میشد. بعد از انقلاب هم جشن برگزار میشد اما در فاصلهی سالهای 59 تا 77 جشنی نگرفتیم؛ زیرا استقلالی در كار نبود كه جشن آن را بگیریم.
كشاورز با اشاره به بخش دیگری از صحبتهای مومنی كه گفته بود كانونهای وكلا پیش از انقلاب منفعل عمل میكردند، اظهار كرد: یادآوری میكنم كانون وكلا محل، مأمن و پناهگاه خانوادهی زندانیان سیاسی بود. این وكلا بودند كه در دادگاههای آن زمان از بسیاری از روحانیونی كه مورد هجمه و تعقیب رژیم وقت قرار گرفته بودند دفاع میكردند. اگر معنای انفعال این است حتما منفعل بودیم.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری با اشاره به بخش دیگری از سخنان رییس مركز مشاوران حقوقی كه گفته بود جشنهای استقلال كانون، جشنواره كراوات و روسریهای تا فرق سر است، اظهار كرد: كانونهای وكلا قویا از همهی وكلا میخواهد در محلهای رسمی ظاهری آراسته با رعایت شأن وكالت و شرع داشته باشند اما اگر خانم یا آقای محترمی رعایت حجاب را آنچنان كه در شرع گفته شده كرد، بقیه آن به ما مربوط نیست و نباید باشد.
وی با بیان اینكه موضوعیت قائل شدن برای لباس كار چندان خوبی نیست، به تحقیقی كه دكتر نوربها در مورد تاریخچه كراوات انجام داده بود اشاره كرد و گفت: بر اساس تحقیق ایشان كراوات یك نماد اسلامی است و در جنگهای صلیبی سربازان اسلام از آن استفاده میكردند و چون اولین بار مسلمانان قوم كروات آن را انتخاب كردند به این نام مشهور شده است.
كشاورز با اشاره به بخش دیگری از سخنان مومنی كه گفته بود كانونهای وكلا تعدادشان قبلا 4 هزار و 200 نفر بود اما بعد از شروع كار مركز مشاوران آنقدر نیرو جذب كردند كه به 33 هزار نفر رسیده است، اظهار كرد: تعداد وكلا را كمیسیونی انتخاب میكند كه بیشترین اعضای آن را نمایندگان قوهی قضاییه تشكیل میدهند و آمارهای مربوط به قوهی قضاییه در اختیار این بزرگواران قرار دارد. ضمن آنكه همهی هزینههای مربوط به تربیت این وكلا را خودت كانون تامین میكند.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری افزود: كانون وكلای مركز كه كانون مادر و اصلی است در سالهای 59 تا 76 دربست در اختیار قوهی قضاییه بود و آنها میتوانستند تعداد وكیل را در آن سالها خود تعیین كنند.
وی در ادامه گفت: اینكه گفته میشود استاندارد وكیل در دنیا برای هر وكیل 1500 نفر است در كشور ما جایگاهی ندارد. كسانی كه این صحبت را میكنند آیا در جریان وضع وكلا هستند؟ میدانند وكلای بیكار و كمكار چه تعداد هستند؟ مطرح كردن این موضوع مثل شعار هر ایرانی یك پیكان است. باید با این مسائل به صورت واقعی برخورد شود.
كشاورز در ادامه اظهار كرد: كانونهای وكلا در پاسخ نیازهای واقعی به موجب نظر كمیسیون تبصره 1 قانون كیفیت اخذ پروانه وكالت، تعدادی كارآموز جذب میكند. این تعدادی كه مركز مشاوران اضافه بر تعدادی كه این كمیسیون مشخص كرده است جذب میكند بر اساس چه معیاری است؟
وی در ادامه به بخش دیگری از سخنان مومنی كه درخصوص نظارت قوهی قضاییه بر مجمع كانون وكلا همانند مركز مشاوران است اشاره كرد و گفت: وی عنوان كرده است كه این موضوع هیچ منافاتی با استقلال كانونها ندارد. ما فقط تنافی را در جایی میدانیم كه اگر وكیل تخلف انتظامی میكند باید دادگاههای ما به آن رسیدگی كنند و بین این نحوهی عمل و استقلال كانون، ضدیت وجود دارد.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری در ادامه به بخش دیگری از صحبتهای مومنی درخصوص حضور بیشتر وكلای مركز مشاوران در وكالتهای تسخیری در مسائل سیاسی اشاره كرد و گفت: ما هم فیلم دادگاهها را دیدیم، شما هم دیدید. اصلا به اینكه موضوع محاكمه چه بود و اینكه آیا باید علنی میبود یا نه كاری نداریم. اتحادیه و كانونها با مسائل سیاسی كاری ندارند اما بسیاری از مردم كه فیلم دادگاهها را دیده بودند میگفتند صحبتهایی كه وكلا در دادگاه مطرح كردند را خود متهمان هم میتوانستند مطرح كنند. من ایرادی به آن دوستان نمیگیرم ولی مثالی كه مطرح شده مثال خوبی برای دفاع از مركز مشاوران نبود.
كشاورز تاكید كرد: ما چنین روش دفاعی را نه یاد میدهیم و نه از وكلا چنین دفاعی را میپذیریم. وكیل باید حق دفاع مردم را آنچنان كه باید اجرا كند.
وی به بخش دیگری از سخنان مومنی دربارهی الزامی شدن وكالت و افزایش معاضدت اشاره كرد و گفت: وقتی بحث الزامی شدن وكالت مطرح شد به تمام كانونها برای تشكیل ستادهای واكنش سریع هشدار داده شد؛ چون گفته شده بود سیل پروندههای معاضدتی به طرف مردم خواهد آمد. ستادها تشكیل شد و علیرغم اینكه وكلای كانون موظفند سه پرونده در طول سال به صورت معاضدتی بپذیرند، همكاران ما همهی پروندههایی كه به آنها داده شد را پذیرفتند.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری افزود: من آن زمان افتخار تصدی اتحادیه را داشتم و از كانونها پرسیدم كه آیا تعداد وكلای تعیینی بالا رفته یا خیر؟ كه فقط در یك مورد بالا رفته بود. سایر همكاران گفتند تغییری نكرده است.
كشاورز در ادامه اظهار كرد: یكی از محاسن تغییرات مدیریت قوهی قضاییه منتفی شدن جذب افراد جدید به مركز مشاوران بود اما شنیده شده است كه فرمودهاند قرار است مجددا افرادی جذب شوند. قبلا هم گفته بودیم و بار دیگر میگوییم جذب مجدد این افراد بعد از پایان برنامهی سوم توسعه صحیح و مطابق قانون نیست و اینكه برخی موارد یك برنامهی توسعه در برنامههای بعدی استمرار یابد ناظر به این مورد نیست.
وی خاطرنشان كرد: قانونگذار در برنامهی چهارم هركجا خواسته ضابطهای را از برنامهی سوم ادامه دهد صریحا آن را ذكر كرده است كه دربارهی ماده 187 چنین كاری نكرده است. در برنامهی پنجم هم چنین چیزی نیامده و بودجهی اجرایی آن هم تصویب نشده است. با توجه به نبود بودجه و تمام شدن مدت برنامهی سوم توسعه اینكه مجدا قرار است افرادی جذب شوند نیاز به تفسیر و توضیح دارد.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری در عین حال خاطرنشان كرد: به هر حال برای تمشیت امور افرادی كه در برنامهی سوم توسعه به طور قانونی جذب شدهاند باید تشكیلاتی وجود داشته باشد اما جذب افراد در دورههای بعد از نظر ما قابل قبول نیست.
به گزارش ایسنا، بهمن كشاورز در نشست خبری صبح سهشنبه كه در آن رییس كانون وكلای دادگستری مركز و نایب رییس اسكودا نیز حضور داشتند، با تبریك ولادت حضرت زهرا، روز زن و روز آزادسازی خرمشهر و تولد امام خمینی (ره) عنوان كرد: متاسفیم كه موضوع صحبت ما امروز عمدتا بلكه كلا در مورد چیزی خواهد بود كه ما هرگز نمیخواهیم و نمیخواستیم در این زمینهها با دوستان مطبوعاتی صحبت كنیم ولی متاسفانه باید پاسخگوی بحثها باشیم كه شاید اگر مطرح نمیشد خیلی بهتر بود.
وی با اشاره به اینكه در همایش مركز مشاوران حقوقی كه 28 اردیبهشت برگزار شد صحبتهایی مطرح شده كه باید به آنها پاسخ داده شود، گفت: یكی از مباحثی كه رییس مركز مشاوران به آن اشاره كرد این بود كه كانونهای وكلا قبل از انقلاب جشن استقلال برگزار نمیكردند. در پاسخ باید گفت استقلال كانون از 1331 به بعد هر سال در باشگاه وكلا و باشگاه دانشگاه جشن گرفته میشد. بعد از انقلاب هم جشن برگزار میشد اما در فاصلهی سالهای 59 تا 77 جشنی نگرفتیم؛ زیرا استقلالی در كار نبود كه جشن آن را بگیریم.
كشاورز با اشاره به بخش دیگری از صحبتهای مومنی كه گفته بود كانونهای وكلا پیش از انقلاب منفعل عمل میكردند، اظهار كرد: یادآوری میكنم كانون وكلا محل، مأمن و پناهگاه خانوادهی زندانیان سیاسی بود. این وكلا بودند كه در دادگاههای آن زمان از بسیاری از روحانیونی كه مورد هجمه و تعقیب رژیم وقت قرار گرفته بودند دفاع میكردند. اگر معنای انفعال این است حتما منفعل بودیم.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری با اشاره به بخش دیگری از سخنان رییس مركز مشاوران حقوقی كه گفته بود جشنهای استقلال كانون، جشنواره كراوات و روسریهای تا فرق سر است، اظهار كرد: كانونهای وكلا قویا از همهی وكلا میخواهد در محلهای رسمی ظاهری آراسته با رعایت شأن وكالت و شرع داشته باشند اما اگر خانم یا آقای محترمی رعایت حجاب را آنچنان كه در شرع گفته شده كرد، بقیه آن به ما مربوط نیست و نباید باشد.
وی با بیان اینكه موضوعیت قائل شدن برای لباس كار چندان خوبی نیست، به تحقیقی كه دكتر نوربها در مورد تاریخچه كراوات انجام داده بود اشاره كرد و گفت: بر اساس تحقیق ایشان كراوات یك نماد اسلامی است و در جنگهای صلیبی سربازان اسلام از آن استفاده میكردند و چون اولین بار مسلمانان قوم كروات آن را انتخاب كردند به این نام مشهور شده است.
كشاورز با اشاره به بخش دیگری از سخنان مومنی كه گفته بود كانونهای وكلا تعدادشان قبلا 4 هزار و 200 نفر بود اما بعد از شروع كار مركز مشاوران آنقدر نیرو جذب كردند كه به 33 هزار نفر رسیده است، اظهار كرد: تعداد وكلا را كمیسیونی انتخاب میكند كه بیشترین اعضای آن را نمایندگان قوهی قضاییه تشكیل میدهند و آمارهای مربوط به قوهی قضاییه در اختیار این بزرگواران قرار دارد. ضمن آنكه همهی هزینههای مربوط به تربیت این وكلا را خودت كانون تامین میكند.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری افزود: كانون وكلای مركز كه كانون مادر و اصلی است در سالهای 59 تا 76 دربست در اختیار قوهی قضاییه بود و آنها میتوانستند تعداد وكیل را در آن سالها خود تعیین كنند.
وی در ادامه گفت: اینكه گفته میشود استاندارد وكیل در دنیا برای هر وكیل 1500 نفر است در كشور ما جایگاهی ندارد. كسانی كه این صحبت را میكنند آیا در جریان وضع وكلا هستند؟ میدانند وكلای بیكار و كمكار چه تعداد هستند؟ مطرح كردن این موضوع مثل شعار هر ایرانی یك پیكان است. باید با این مسائل به صورت واقعی برخورد شود.
كشاورز در ادامه اظهار كرد: كانونهای وكلا در پاسخ نیازهای واقعی به موجب نظر كمیسیون تبصره 1 قانون كیفیت اخذ پروانه وكالت، تعدادی كارآموز جذب میكند. این تعدادی كه مركز مشاوران اضافه بر تعدادی كه این كمیسیون مشخص كرده است جذب میكند بر اساس چه معیاری است؟
وی در ادامه به بخش دیگری از سخنان مومنی كه درخصوص نظارت قوهی قضاییه بر مجمع كانون وكلا همانند مركز مشاوران است اشاره كرد و گفت: وی عنوان كرده است كه این موضوع هیچ منافاتی با استقلال كانونها ندارد. ما فقط تنافی را در جایی میدانیم كه اگر وكیل تخلف انتظامی میكند باید دادگاههای ما به آن رسیدگی كنند و بین این نحوهی عمل و استقلال كانون، ضدیت وجود دارد.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری در ادامه به بخش دیگری از صحبتهای مومنی درخصوص حضور بیشتر وكلای مركز مشاوران در وكالتهای تسخیری در مسائل سیاسی اشاره كرد و گفت: ما هم فیلم دادگاهها را دیدیم، شما هم دیدید. اصلا به اینكه موضوع محاكمه چه بود و اینكه آیا باید علنی میبود یا نه كاری نداریم. اتحادیه و كانونها با مسائل سیاسی كاری ندارند اما بسیاری از مردم كه فیلم دادگاهها را دیده بودند میگفتند صحبتهایی كه وكلا در دادگاه مطرح كردند را خود متهمان هم میتوانستند مطرح كنند. من ایرادی به آن دوستان نمیگیرم ولی مثالی كه مطرح شده مثال خوبی برای دفاع از مركز مشاوران نبود.
كشاورز تاكید كرد: ما چنین روش دفاعی را نه یاد میدهیم و نه از وكلا چنین دفاعی را میپذیریم. وكیل باید حق دفاع مردم را آنچنان كه باید اجرا كند.
وی به بخش دیگری از سخنان مومنی دربارهی الزامی شدن وكالت و افزایش معاضدت اشاره كرد و گفت: وقتی بحث الزامی شدن وكالت مطرح شد به تمام كانونها برای تشكیل ستادهای واكنش سریع هشدار داده شد؛ چون گفته شده بود سیل پروندههای معاضدتی به طرف مردم خواهد آمد. ستادها تشكیل شد و علیرغم اینكه وكلای كانون موظفند سه پرونده در طول سال به صورت معاضدتی بپذیرند، همكاران ما همهی پروندههایی كه به آنها داده شد را پذیرفتند.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری افزود: من آن زمان افتخار تصدی اتحادیه را داشتم و از كانونها پرسیدم كه آیا تعداد وكلای تعیینی بالا رفته یا خیر؟ كه فقط در یك مورد بالا رفته بود. سایر همكاران گفتند تغییری نكرده است.
كشاورز در ادامه اظهار كرد: یكی از محاسن تغییرات مدیریت قوهی قضاییه منتفی شدن جذب افراد جدید به مركز مشاوران بود اما شنیده شده است كه فرمودهاند قرار است مجددا افرادی جذب شوند. قبلا هم گفته بودیم و بار دیگر میگوییم جذب مجدد این افراد بعد از پایان برنامهی سوم توسعه صحیح و مطابق قانون نیست و اینكه برخی موارد یك برنامهی توسعه در برنامههای بعدی استمرار یابد ناظر به این مورد نیست.
وی خاطرنشان كرد: قانونگذار در برنامهی چهارم هركجا خواسته ضابطهای را از برنامهی سوم ادامه دهد صریحا آن را ذكر كرده است كه دربارهی ماده 187 چنین كاری نكرده است. در برنامهی پنجم هم چنین چیزی نیامده و بودجهی اجرایی آن هم تصویب نشده است. با توجه به نبود بودجه و تمام شدن مدت برنامهی سوم توسعه اینكه مجدا قرار است افرادی جذب شوند نیاز به تفسیر و توضیح دارد.
رییس اتحادیه سراسری كانونهای وكلای دادگستری در عین حال خاطرنشان كرد: به هر حال برای تمشیت امور افرادی كه در برنامهی سوم توسعه به طور قانونی جذب شدهاند باید تشكیلاتی وجود داشته باشد اما جذب افراد در دورههای بعد از نظر ما قابل قبول نیست.
via آينده نيوز on 5/24/11
بنیاد مستضعفان تصمیم گرفت در راستای گسترش خدمت رسانی به مدیران خود پاداشی 3300میلیون(!) ریالی را به عبدالناصر همتی مدیرعامل و 4 نفر دیگر از اعضای هیات مدیره بانك سینا پرداخت نماید.
به گزارش مشرق، در مجمع عمومی مورخ 31 اردیبهشت ماه بانك سینا كه در هتل اوین برگزار گردید مقرر شد مبلغ 3300 میلیون ریال به منظور قدردانی از خدمات اعضای هیات مدیره بانك خصوصی! متعلق به بنیاد مستضعفان به ایشان پرداخت گردد.
پرداخت این مبلغ كلان در حالی است كه بانك سینا از جمله بانكهایی است كه به دلیل عدم رعایت ضرب الاجل بانك مركزی در خصوص افزایش سرمایه به 400 میلیارد تومان در سال 1389 در آستانه سقوط و تنزل رتبه به موسسه مالی قرار دارد.
در بانك سینا كه بیش از 80 درصد سهام آن متعلق به بنیاد مستضعفان است محمد مخبر رییس هیات مدیره، عبدالناصر همتی نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و ایرج پورحسین اكبریه، سید محمد بدرطالع وحمید رضا فرتوك زاده عضو هیئت مدیره می باشند.

ك
به گزارش مشرق، در مجمع عمومی مورخ 31 اردیبهشت ماه بانك سینا كه در هتل اوین برگزار گردید مقرر شد مبلغ 3300 میلیون ریال به منظور قدردانی از خدمات اعضای هیات مدیره بانك خصوصی! متعلق به بنیاد مستضعفان به ایشان پرداخت گردد.
پرداخت این مبلغ كلان در حالی است كه بانك سینا از جمله بانكهایی است كه به دلیل عدم رعایت ضرب الاجل بانك مركزی در خصوص افزایش سرمایه به 400 میلیارد تومان در سال 1389 در آستانه سقوط و تنزل رتبه به موسسه مالی قرار دارد.
در بانك سینا كه بیش از 80 درصد سهام آن متعلق به بنیاد مستضعفان است محمد مخبر رییس هیات مدیره، عبدالناصر همتی نماینده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و ایرج پورحسین اكبریه، سید محمد بدرطالع وحمید رضا فرتوك زاده عضو هیئت مدیره می باشند.

ك
via digarban_rss by publisher1 on 5/24/11
علیرضا زاکانی، نماینده محافظهکار مجلس گفته «مجموعه انحرافی میخواست با نفوذ در وزارت اطلاعات یگان انحرافی برای خود درست کند.»
به گفته آقای زاکانی، «برخی از این افراد دارای پروندههای سنگین هستند و میخواستند این پروندهها را از وزارت اطلاعات بیرون بکشند و برخی دیگر از پروندهها را هم استخراج و با برخی قضات معامله کنند.»
via digarban_rss by publisher1 on 5/24/11
حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز در وبلاگ خود نوشته که تیم احمدینژاد به خاطر «ضرباتی» که خورده٬ امکان دارد دست به «عملیات خرابکارانه» بزند.
آقای قاسمی افزوده که «ایجاد بحران توسط این شبکه {تیم احمدینژاد} در روزهای آینده به منظور تلاش برای منحرف کردن نگاهها و نظرها از خودشان وجود دارد.»
via Tabnak.IR | تابناك by info@tabnak.ir on 5/24/11
یک روزنامهنگار آمريكايي در يكي از كتابهاي خود توضيح ميدهد كه چگونه هيلاري كلينتون در زماني كه بيل كلينتون (همسر هيلاري) فعاليتهاي انتخاباتي خود را براي شركت در انتخابات رياستجمهوري آغاز كرده بود در جلسات احضار ارواح حضور مييافته است.
via FardaNews by info@fardanews.com on 5/24/11
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه انفجار رخ داده در پالایشگاه آبادان عمدی نبوده است، گفت: پیش از این به مسئولان پالایشگاه متذکر شده بودم که در صورتی که با شرایط موجود پالایشگاه راه اندازی شود احتمال خطر وجود دارد.
via FardaNews by info@fardanews.com on 5/24/11
اين هواپيما قرار بود ساعت 15/7دقيقه صبح در فرودگاه بوشهر به زمين بنشيند و در ساعت 15/8 دقيقه نيز با پرواز شماره 408 مسافران بوشهري را به تهران منتقل كند.
via FardaNews by info@fardanews.com on 5/24/11
زاکانی تصریح داشت: این جریان یکسری اقداماتی انجام داده و دارای مفاسد اقتصادی سنگین هستند که مراجع قضایی دارند بررسی می کنند و این مفاسد سنگین تر از هزار میلیارد و ... است.
via افکارنيوز - آخرين عناوين on 5/24/11
| رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه انفجار رخ داده در پالایشگاه آبادان عمدی نبوده است، گفت: پیش از این به مسئولان پالایشگاه متذکر شده بودم که در صورتی که با شرایط موجود پالایشگاه راه اندازی شود احتمال خطر وجود دارد. |
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/24/11
با دستور دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری و سرپرست وزارت نفت یک فروند هواپیما برای انتقال مجروحان و حادثه دیدگان انفجار پالایشگاه نفت آبادان از تهران عازم این شهر نفت خیز شد.
via سايت خبري تحيلي شفاف by info@shafaf.ir on 5/24/11
محمد علي آبادي امروز در جريان بازديد رييس جمهور از پالايشگاه آبادان او را همراهي مي کرد.
via سایت خبری - تحلیلی مشرق on 5/24/11
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن افشای بخش هایی از ماهیت باند انحرافی، از مقاصد این گروه در ماجرای وزارت اطلاعات پرده برداشت.
via پايگاه خبری تحليلی فرارو - آخرين عناوين سياسی on 5/24/11
| یکی از سایت های حامی جریان انحرافی با حمله شدید به سید حسن خمینی اقامه نماز ناصر حجازی در روز تشییع جنازه وی را اقدامی عوامفریبانه و انتخاباتی دانست. |



هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر