تازه ها

۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

افشاگری مشاور روحانيت رئیس جمهور از اهداف جریان انحرافی

مشاور سابق رئیس جمهور در امور علما و حوزه های علمیه ، با بیان ناگفته هایی از پشت پرده جریان انحرافی در دولت، هدف این جریان را انزوای حوزه، روحانیت و تبدیل کردن نقش رهبری و ولی فقیه به عنوان یک جایگاه تشریفاتی و حداکثر در حد نصیحت دانست و بر ضرورت هوشیاری در مقابل این جریان تاکید کرد.

حجت الاسلام سقای بی ریا بیان داشت: از سخنان و حرف های گروه و جریان انحرافی بر می آید که در نهایت می‌خواهد به طور کلی روحانیت را کنار بگذارد از این رو می‌گویند ولایت فقیه باشد اما جز نصیحت کاری نکند.

وی بیان داشت: گاهی می گویند ولایت فقیه بدون مردم شمشیری است که تیغه ندارد یا این که ولایت فقیه نباید در امور دخالت کند، البته این مساله را با تعابیر مختلف بیان می کنند، عده ای هم بدون اینکه به ملزومات آن توجه کنند، این مساله را بیان می کنند و می گویند خود امام زمان دارد کشور را اداره می کند و ما نیازی به ولی فقیه نداریم.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین با اشاره به هشدار آیت الله مصباح یزدی در خصوص جریان انحرافی، بر ضرورت هوشیاری در قبال این جریان تاکید کرد.

حجت الاسلام سقای بی ریا ابراز داشت: مقام معظم رهبری تدبیر بسیاری زیبایی کردند و قبل از اینکه این انحراف پخش شود آن را جمع کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر