باسلام .از آنجائی که من (به عنوان کمترین عالم هنر)خود را موظف ومکلف به دفاع از سیاسیونه خدمتگذار مردم ,آقایان (کروبی-شاهزاده رضا پهلوی-میرحسین موسوی وغیره) میدانم وبر اثر فشار جنبش سبز و بدلایلی..سند عینی ,که خود با گوشها و چشمانم شنیده و دیده ام و دال بر کودتاست .در روز ۲۲ بهمن, بصورت مصاحبه یا ویدئو یا مکتوب در فیسبوک به سمع و نظر مردمم میرسانم.اطلاع رسانی با شما..سپاسگذارم..حقیر حسینی.فیسبوک حسینی
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر