تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

افشاگری سید محمد حسینی در روز 22بهمن

باسلام .از آنجائی که من (به عنوان کمترین عالم هنر)خود را موظف ومکلف به دفاع از سیاسیونه خدمتگذار مردم ,آقایان (کروبی-شاهزاده رضا پهلوی-میرحسین موسوی وغیره) میدانم وبر اثر فشار جنبش سبز و بدلایلی..سند عینی ,که خود با گوشها و چشمانم شنیده و دیده ام و دال بر کودتاست .در روز ۲۲ بهمن, بصورت مصاحبه یا ویدئو یا مکتوب در فیسبوک به سمع و نظر مردمم میرسانم.اطلاع رسانی با شما..سپاسگذارم..حقیر حسینی.فیسبوک حسینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر