یک سایت محافظهکار نزدیک به اسفندیار رحیممشایی اعلام کرد حسین شریعتمداری «دیگر نمایندگی حزبالله و انقلاب را ندارند.»
این سایت نوشته که «شریعتمداری نگران است که هم الان و هم در آینده کسی از او به عنوان یک حزبالهی یاد نکند. او یک ژورنالیست سیاستمدار است. او در نقش یک حزبالهی بازیگر خوبی بود. اما تنها همین. او فقط یک بازیگر خوب بود.»
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر