تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۱۷, یکشنبه

احتمال ادغام وزارت راه با ارتباطات قوت گرفت!

با اظهارات امروز رئیس جمهور مبنی بر ادغام وزارت راه و ترابری در یكی از وزارتخانه‌های زیربنایی كشور، احتمال ادغام این وزارتخانه با ارتباطات و تشكیل وزارت حمل و نقل و ارتباطات قوت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس قانون برنامه پنجم توسعه، دولت باید وزارتخانه های خود را از 21 به 17 وزارتخانه كاهش دهد و دكتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری نیز امروز در جمع خبرنگاران این موضوع را مورد تاكید قرار داده است.

احمدی نژاد در این راستا گفته است: وزارت راه و ترابری در یكی از وزارتخانه‌های زیربنایی كشور ادغام خواهد شد.

پیگیریهای مهر نشان می دهد احتمال ادغام وزارت راه و ترابری با ارتباطات و تشكیل وزارت حمل و نقل و ارتباطات وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر