تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

میرکریمی:دوست دارم جایزه بگیرم، ولی نه از این داوران و این جشنواره

کارگردان فیلم​های تحسین​ شده​ای چون «زیر نور ماه» و «به همین سادگی» گفت که انگیزه​اش را برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر از دست داده است.

او که با فیلم «یک حبه قند» در بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرآنلاین افزود: «بدون تعارف انگیزه‌ام را از دست داده​ام.»

میرکریمی گفت: «نه به خاطر اینکه دوست ندارم جایزه بگیرم. چون به هر حال هر هنرمندی دوست دارد مورد تشویق قرار بگیرد و مورد توجه واقع شدن نیروی خوبی برای ادامه مسیر فراهم می‌کند، ولی امسال متاسفانه جشنواره از مسیر حرفه‌ای‌اش خارج شده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر