کارگردان فیلمهای تحسین شدهای چون «زیر نور ماه» و «به همین سادگی» گفت که انگیزهاش را برای حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر از دست داده است.
او که با فیلم «یک حبه قند» در بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارد، در گفتوگو با خبرآنلاین افزود: «بدون تعارف انگیزهام را از دست دادهام.»
میرکریمی گفت: «نه به خاطر اینکه دوست ندارم جایزه بگیرم. چون به هر حال هر هنرمندی دوست دارد مورد تشویق قرار بگیرد و مورد توجه واقع شدن نیروی خوبی برای ادامه مسیر فراهم میکند، ولی امسال متاسفانه جشنواره از مسیر حرفهایاش خارج شده است.»
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر