بر اساس گزارش کمیسیون برنامه و بودجه، در سال گذشته دولت درآمدهای حاصل از افزایش قیمت نفت را به صندوق ذخیره ارزی واریز نکرده است. بررسی واریز درآمدهای حاصل از افزایش قیمت نفت به صندوق ذخیره ارزی ادامه دارد و در صورت ثابت شدن تخلف دولت، مجلس با اختیارات قانونی خود با تخلفات برخورد میکند.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از واریز نشدن درآمدهای حاصل از افزایش قیمت نفت به صندوق ذخیره ارزی در سال جاری، خواستار شفافسازی دولت در مصرف بودجه شد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر