تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۲۱, پنجشنبه

جمال شورجه برنده جایزه «حقوق بشر» شد!!!

.جمال شورجه برنده جایزه «حقوق بشر» بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

این جایزه برای نخستین‌بار است که در جمهوری اسلامی به یک کارگردان سینما داده می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر