ایلنا: شب گذشته قطار ساعت 19:50 دقيقه يزد به مقصد تهران، يك ساعت پس از خارج شدن از ايستگاه يزد و نرسيده به ايستگاه ميبد دچار حريق شد. در ساعت 21 شب گذشته مسافران واگنهاي نزديك به لوكومتيو اين قطار شاهد شعلهور شدن آتش از لوكومتيو بودند و پس از آن صداي دويدن پرسنل قطار به سمت لوكومتيو، راننده لوكومتيو قطار را نگه ميدارد، صداي همهمه پرسنل حاكي از آناست كه ديزل قطار آتش گرفتهاست.آنطور كه پرسنل قطار، مسافراني كه به طور مرتب با قطار سفر ميكنند و اين راننده لوكوموتيو ميگويند، اين اتفاق و اتفاقاتي از اين قبيل چندسالي ست كه در هر چند سفر يك بار پيش ميآيد، اما سوال ايناست كه آيا پس اتفاقاتي كه در ناوگان هوايي ايران افتاد، پس از مرگها و سقوطها، اكنون نوبت ناوگان حملو نقل ريلي است كه جان انسانها را بگيرد؟
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر