تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

"«دوستداران دموکراسی باید دست رهبری را ببوسند»"

محمدجواد لاریجانی گفته «حتی کسانی هم که بی‌دین‌اند اگر دموکراسی را دوست دارند باید دست رهبری را ببوسند. اصلاً رهبری لنگر دموکراسی در کشور است.»

آقای لاریجانی همچنین از اعتراض میرحسین موسوی به نتیجه انتخابات با عنوان «خروج» وی بر «امام عادل» نام برده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر