عسگر جلالیان، نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس و عضو کمیسیون انرژی، از گزارشهای غیرواقعی مدیران محلی و وزارتخانهها به دولت درباره طرح هدفمندی خبر داد و گقت: در برخی شهرستانها به دلیل گران شدن سوخت مردم دوباره به گاوآهن، قاطر و الاغ برای شخم زدن زمین رو آوردهاند و تراکتور را کنار گذاشتهاند!
وی همچنین به خوشحالی دولت از کاهش مصرف انرژی اشاره کرد که به بهای افزایش بیکاری تمام شده، و گفت: آمار کاهش مصرف انرژی در استان بوشهر در شرایطی مثبت ارزیابی میشود که صیادان به دلیل ناکافی بودن سهمیه و گران بودن آن کار را تعطیل کرده اند و مصرف سوختی ندارند اما به ازای آن بیکار شده اند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر