علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت جرم مخالفت با آیتالله علی خامنهای سنگینتر از مخالفت با آیتالله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، آقای سعیدی امروز سهشنبه (پنجم بهمن) در شهرک «شهید محلاتی» تهران که محل سکونت بسیاری از سرداران سپاه پاسداران است، گفت کسانی که زمینه مخالفت با رهبری را مهیا کردهاند «عمله ظلم» هستند.
وی افزوده است: «آنهایی که نیرو و سلاح جمع کردند، پول، سایت، ساختمان در اختیار ظالمان گذاشتند، لبخند زدند، با تلفن و پیام و صحبت به دشمان ولایت، امید و دلداری دادند، اینها عمله دستگاههای ظلم و استکبار جهانیاند.»
علی سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود هشدار داده که چنانچه مردم از ولی فقیه اطاعت نکنند «امت ملعونه» محسوب شده و «منحرف» خواهند شد.
وی همچنین با انتقاد از «سکوت خواص» در ۱۸ ماه گذشته گفت: «از جمله ترفندهای برخی خواص بیبصیرت مبهم حرف زدن و بازی با الفاظ است، امروز یک چیزی میگوید، فردا رد میکند، گاهی میبینید به علی کمک نمیکند و گمان میبرد، چون به ظاهر در اردوگاه معاویه نیست، در جبهه حق و در لوای رهبری است.» دیگر بان
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر