رئیس کمیسیون انرژی مجلس میگوید: اولین اقدامی که دولت باید بردارد این است که اشتغال فعلی را حفظ کند، اینکه در آینده میخواهد درباره اشتغال چه کند، موضوع جدایی است.وی با اشاره به مشکلاتی چون تعدیل کارگران یا پرداخت نشدن حقوق آنان بین 4 تا 6 ماه در واحدهای صنعتی، تصریح کرد: قبل از هر وعدهای باید این مسائل را حل کرد و و اولین اقدامی که دولت باید بردارد این است که اشتغال فعلی را حفظ کند. اینکه در آینده چه میکند موضوع جدایی است. من فکر میکنم بیش از اینکه دولت برای آینده وعده بدهد باید به قانون و وعدههای قبلیاش توجه کند.به گفته وی، در حال حاضر بسیاری کارخانجات در حالت تعطیل یا نیمهتعطیل هستند. سحام
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر