علی عسگری، نماینده سابق مجلس، از عسگر اولادی نقل کرد که احمدی نژاد گفته است: به این دلیل در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی کنم که در مجمع به نظرات من عمل نمی شود!
به گزارش خبرآنلاین، ماهنامه مثلث مصاحبه ای با حجت الاسلام علی عسگری انجام داده که در آن مصاحبه، عسگری ضمن تاکید بر جایگاه شیخوخیت مجمع تشخیص، تاکید کرده است: آقای عسگر اولادی نقل کرد که در دیدار با آقای احمدی نژاد به وی گفته که چرا در جلسات مجمع شرک نمی کنید؟ آقای رئیس جمهور جواب داده: چون در مجمع به نظرات من عمل نمی شود. آقای عسگر اولادی پاسخ می دهد که در مواردی به نظرات رئیس مجمع هم عمل نمی شود، چون مجمع تشخیص مجمع شیخوخیت است.
وی در ادامه تصریح کرد: آیا این دلیل می شود که رئیس جمهور در جلسه ای که رجوع آن به نظر اکثریت است شرگت نکند، چون به نظرش عمل نمی شود؟ رئیس جمهور از طرف رهبری عضو مجمعی است که قانونا بایست در آن حضور فعال داشته باشد و عدم شرکت وی توجیه قانونی ندارد .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر