تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

روسیه: ویروس استاکس نت باعث شد دستگاههای نیروگاه بوشهر از کنترل خارج شوند


درحالیکه سخنگوی سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی، ضمن رد گزارش های منتشره مبنی بر “ورود ویروس استاکس نت به رایانه های نیروگاه اتمی بوشهر و احتمال وقوع فاجعه اتمی”، اعلام نگرانی روسها را “جنگ روانی” خوانده بود، سفیر روسیه در ناتو اعلام کرد “حمله ویروس «استاکس نت» به کامیپوترهای نیروگاه بوشهر باعث شده تا دستگاههای این نیروگاه از کنترل خارج شوند.
به گزارش خبرگزاری ریانووستی، دیمیتری روگزین، سفیر روسیه در ناتو، روز چهارشنبه ٢۶ ژانویه- ششم بهمن ماه،، ضمن اعلام خبر فوق اضافه کرد که چنین حمله ای می توانست سبب بروز فاجعه ای در مقیاس انفجار راکتور هسته ای چرنوبیل شود.
بر اساس این گزارش، این مقام دیپلماتیک روسیه از ناتو خواست تا در مورد ویروس «استاکس نت» تحقیق کند. سحام

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر