دولت محمود احمدی نژاد، در سال جاری بالغ بر ۱۱ میلیارد دلار از ذخایر ارزی را مورد استفاده قرار داده است.به نظر می رسد وضعیت تولید و صادرات نفت ایران دولت احمدی نژاد را به سمتی سوق داده باشد که برای جبران کسری بودجه خود دست به چنین اقدامی بزند.روزنامه خبر، در شماره روز یکشنبه ۳ بهمن ماه، ضمن اعلام این موضوع، برداشت دولت از ذخیره ارزی کشور را، بیش از میزان پیش بینی عنوان کرده است.دولت دهم در حالی بیش از میزان پیش بینی از حساب ذخیره ارزی برداشت کرده است که، به نوشته روزنامه خبر، «به نظر می رسد این حساب دیگری جوابگوی نیازهای دولت نیست و در عمل می بینیم که چند اتفاق جدی در عرصه تراز نفتی کشور و میزان سهم دولت از این در آمد ها در حال شکل گیری است.»
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر