تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

بیماری «مشمشه» در کمین شهروندان


رئیس سازمان دامپزشکی: در حال حاضر هدف سازمان دامپزشکی جلوگیری از انتقال بیماری “مشمشه” به انسانها است.
سید محسن دستور در گفتگو با مهر با بیان اینکه باغ وحش ارم زیرنظر سازمان دامپزشکی نبوده است، گفت: هنگامی که ببر سیبری وارد ایران شد، قرار بود که به میان‌کاله منتقل شود اما به باغ وحش ارم فرستاده شد.
وی افزود: از زماین که به سازمان دامپزشکی اعلام کردند که ببر تلف شده است نمونه ها به آزمایشگاه های داخلی و خارجی ارسال شد و پس از تایید بیماری مشمشه، برای جلوگیری از انتقال به انسانها اقداماتی انجام شد. کلمه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر