تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

جمالی فشی ماموریت داشت در مسابقات ببازد


باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد مجید جمالی فشی از سوی موساد ماموریت داشته که در مسابقات ورزشی با نام ایران شرکت کند و شکست بخورد.
این سایت امروز سه‌شنبه (پنجم بهمن ماه) به نقل از این مقام آگاه نوشته که ماموران موساد به جمالی فشی دستور داده بودند به «نام ایران در مسابقات شرکت کند و در برابر حریف‌های ضعیف‌تر از خود نیز شکست بخورد.»
این منبع آگاه که نامش فاش نشده در عین حال گفته که جمالی فشی در شرایطی مقابل حریف‌های ضعیف‌تر از خود شکسته خورده که «از سطح آمادگی و جسمانی بسیار پایینی برخوردار بود.»
مجید جمالی فشی فردی است که اخیرا وزارت اطلاعات فیلمی از وی پخش کرده که در آن نحوه ترور مسعود علی‌محمدی را تشریح می‌کند. دیگر بان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر