تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۴, دوشنبه

امام جمعه مشهد: امام زمان در زمینه تحقیقات هسته ای مداخله کردند تا دانشمندان ما متوجه عیب یک دستگاه بشوند !

علم الهدی با تاکید بر نقش و دخالت امام زمان(عج) در این نظام افزود؛ ما در همه مسائل و وقایع نقش امام زمان(عج) را می بینیم.
به عنوان نمونه دانشمندان هسته یی که سال گذشته به مشهد آمدند، برای من نقل کردند که برای پیشبرد برنامه هسته یی دستگاهی خریده بودند که در آن حفره های نامرئی زده شده بود که با دستگاه های الکترونیکی هم دیده نمی شد و این سبب شده بود که این دستگاه کار نکند و اهداف مورد نظر ما را محقق نکند.
کار به بن بست خورده بود که در آنجا متوسل به وجود مقدس امام زمان (عج) شده بودند و بعد از آن متوجه علت عیب دستگاه ها شده بودند. آریایی
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر