تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

احمدی‌مقدم: پخش فوتبال در سينماها ضرورتی ندارد


در حالی‌که روز گذشته اعلام گرديد پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سينما تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، فرماندار نيروی انتظامی ايران گفت ضرورتی برای اين کار نبود. سردار اسماعيل احمدی‌مقدم، درباره توقف پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سينما توسط پليس اماکن عمومی، گفت: «صحنه‌هايی که دفعه قبل هنگام پخش فوتبال ديده شد صحنه‌های خوبی نبود و ما گفتيم سينمادارها بايد برای آن تمهيداتی بينديشند.»وی افزود: «چه ضرورتی دارد در کشور ما که فوتبال به‌طور زنده از تلويزيون پخش می‌شود مردم در سينما فوتبال ببينند.» رادیو زمانه 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر