تازه ها

۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

معاون سازمان صداوسیما: پس از انتخابات؛ مخاطب صداوسیما افت کرد/ صداوسیما خود راسپربلای نظام كرد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صداوسیما در گفتگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات در مورد تحلیل خود از عملکرد رسانه ملی در حوادث پس از انتخابات نیز اظهار داشت: سازمان هفت- هشت ماه روی لبه‌ تیغ حرکت کرد. خیلی فضای پرفشاری بود.مطابق آنچه در تحلیل‌های جامعه‌شناسی ارتباطات بررسی شده، گفته‌اند تمام سازمان‌های رسانه‌ای دنیا در بحران‌های بزرگ و ناگهانی هیچ‌گاه موفق نبوده‌اند.من می‌خواهم بگویم سازمان ما استثنا است یعنی سازمان ما یک هزینه‌هایی به جان خرید و سینه سپر کرد تا بلا از مملکت دفع شود.    پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر