معاون برنامهریزی و نظارت سازمان صداوسیما در گفتگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات در مورد تحلیل خود از عملکرد رسانه ملی در حوادث پس از انتخابات نیز اظهار داشت: سازمان هفت- هشت ماه روی لبه تیغ حرکت کرد. خیلی فضای پرفشاری بود.مطابق آنچه در تحلیلهای جامعهشناسی ارتباطات بررسی شده، گفتهاند تمام سازمانهای رسانهای دنیا در بحرانهای بزرگ و ناگهانی هیچگاه موفق نبودهاند.من میخواهم بگویم سازمان ما استثنا است یعنی سازمان ما یک هزینههایی به جان خرید و سینه سپر کرد تا بلا از مملکت دفع شود. پیک ایران
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر